30.7.09

Zu viel...

(Notificare: această postare a fost scrisă în toamna lui 2007 şi transcrisă la un moment dat de pe yahoo.360 care a dispărut - No Fear:) 4 the present)


Simt cum o iau razna...cum ma doare ochiul din nou...cam stresul e in continua crestere, iar orele nu imi mai ajung...nici pentru somn...nici pentru sedinte...nici pentru fitness...nici pentru Casutza mea...nici pentru mailuri si raspunsuri urgente...nici pentru organizare de evenimente...nici pentru scoala de soferi...nici pentru mess...nici pentru bicicleta...nici pentru intarirea relatiilor de familie...sau colegiale...nici sa imi caut un alt job (extrajob - vino, cenzuro!) ...nici pentru mancat (imi tremura stomacul)...nici vorba pentru blog...sau alte pagini de socializare...nici pentru a asculta sunetul strident al telefonului mobil......SATISFACTION...unde e satisfactia???...n-am timp s-o simt sau s-o caut...sau s-o gasesc...Insa AM TIMP...pentru nervi...stres...insatsfactii profesionale/sentimentale/amicale/ familiale etc....lipsa de concentrare...o singura tigara...(in rest pauza)...Si cam atat!
Pa...ca A EXPIRAT TIMPUL!...Intru in faza de continua INSPIRATIE...Da, Doamne!
PS...Tzapa...v-am mintit (doar putin)! Am avut totusi timp, sambata, printre supa de salata verde (care a iesit minunat), curatenia in camera si bucatarie, pulpele de pui fripte la cuptor (iar imi tremura stomacul), mancarea cainelui etc.etc.etc....sa citesc ultima carte la moda...(nu-s adepta modei...dar treaca de la mine!) pe care mi-am cumparat-o...cu bani grei...si are 700 de pagini...si pe care am citit-o pe nerasuflate...Multumesc, Luis şi Monica, pentru pont..."Colectionarul de istorie" - Elisabeth Kostova...care intra in tipologia (inventata de mine)..."Romanul drog"! Am citit-o intr-o zi...si-o tzara de noapte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu