29.7.09

1 iunie şi Grupul Fructelor Vesele


Azi, zi speciala, Ziua Copiilor, Ziua Mea (a tanjitoarei dupa copilaria trecuta, dar pastrata cu mult drag, raset zglobiu, genunchi juliti si corcoduse verzi in suflet), vreau sa imi fac un cadou! Vreau sa scriu o poveste dedicatie speciala pentru mine si pentru Oana... prietena mea cea mai buna:) din copilarie...(intre paranteze vor exista si comentarii sarcastice sau ironice sau perverse s.a.m.d...semnalele de maturizare..bleac!!)
Traiau odata...prin anii '90, in prima zi oficiala de vara, doua copile, una blonda, una bruna (ca berile..aveam si acid). Si ele s-au gandit ce s-au gandit...si, fiindca timpul ajunsese la vreo jumate de an de la Revolutie...si politica incepea sa ne dea tarcoale..sa faca un partid. Si au facut...GRUPUL FRUCTELOR VESELE...noi, eu eram Capsuna (imi plac capsunile, dar fac alergie de la ele...dar nu conteaza, ca le mananc!), ea Ananas (nu din conserva). Am avut si membri..Corcodusa...(dragostea mea dintr-a-ntaia..primele doua trimestre:)..Banana, Portocala..si alte fructe vesele...care, in timp, ne-au parasit. Nu inainte sa terminam clasa a V-a...si sa organizam alegeri, pe tabla: "Votati Capsuna! Va promit Prosperitate, Viata Lunga, Corcoduse Verzi din curtea scolii...Ajutor la lucrarile de control!...Vom invata impreuna Alfabetul Morse, ca-n "Ciresarii"...si batand tactul cu creionul...vom putea sopti cu sarg si vom avea toti note mari!" ...Au fost franturi din campania mea electorala..Am castigat...Apoi am ramas singure...Dar a fost si mai bine...ca sa nu fie cu galceava..am stabilit..in fiecare an, la 1 iunie, ziua noastra, a copiilor vesnici, vom organiza alegeri democratice si ne vom vota intre noi. Povestea se apropie de sfarsit...De azi, pentru 1 (un) an, Oana a presedinta GFV...Desi e in Germania :), a decretat zilele trecute ca anul asta va predomina ....ANARHIA....! Deci, nimic nu s-a schimbat...Vivat copilaria din noi...care, din cand in cand (la mine mai des) mai da si pe afara...ceea ce nu-i grav (INCA?)
ps din 01.06.2013 - Postarea a fost scrisă iniţial în 1 iunie 2006 pe yahoo.360 şi abia apoi, în 2009, redată blogspotului.:) Îmi declar totalul acord faţă de cele scrise de mine acum 7 ani!
pps din 2 iunie 2013...audiţie plăcută...Vă place vocea mea? Sunt şi chestiuţe extra de ceea ce v-am scris înainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu