29.7.09


Dupa o scurta, dar grea suferinta cauzata de urmatoarele aspecte ale vietii cotidiene: caldura mare, arsita, zapuseala, fierbinteala, vara torida, conditii meteorologice inadecvate, si pe deasupra munca, munca si iar munca, mi-am sucombat blogul...si rezultatul s-a vazut imediat. In concluzie, nu am mai scris nimic. (Eu care credeam ca scrisul e pasiunea mea....am ajuns la concluzia ca sunt dependenta doar de tigari si dragoste!)

Am revenit din concediul de odihna, am revenit din concediul medical, am revenit cu forte proaspete de munca, de scris, de actiune....Daca primele doua afirmatii sunt adevarate, ultima face exceptie, stralucind si abordand o falsitate iesita din comun, in sensul ca, puterea de munca s-a dus pe apa sambatei. Hai sa analizez situatia actuala, care-mi creeaza disconforturi psihice si fizice.

Totul a inceput cand am vazut ca nu mai am BANI. Si asa a continuats i continua...fara bani! Atunci (ca si acum)...fara bani...am inceput sa ma gandesc ca lucrez si ma zbat....pe niste recompense materiale inadecvate statutului de VIETUITOARE...poate doar celui de "aproape supravietuitoare". Si m-am enervat! Apoi, m-am gandit ca as vrea o casa...degeaba, nici credit ipotecar nu pot face, ca am contract pe durata determinata, nemaivorbind de marimea (lungimea, latimea, inaltimea etc) salariului meu. M-am enervat si mai tare! Apoi, m-am gandit ca, din fire detectiva si curioasa, nu am nici linistea sufleteasca a unei vieti comode si comune. Ce nervi mi-am facut pt. asta, nu mai zic! Si, apoi, m-am gandit, ca degeaba ma imbat cu apa rece (ca de bere nu am bani si m-am si ingrasat putin)! Si fara sa vreau...incet-incet, dar sigur-sigur...am aterizat CAP...intr-o amorteala continua, de cercuri concetrice, nespiralate, deci fara posibilitate de ascensiune, dar nici de regresiune (ce noroc totusi), intr-o dolce farniente...din care nu m-ar mai putea trezi decat...BANIIIIIIII!

Eliza Materialista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu