27.7.09

Avertisment:

"Nu cititi,nu e interesant ce va urma...e doar un studiu de personalitate, o autocaracterizare on-line. Imi va folosi, in special, mie, pentru a-mi descoperi, prin cuvintele postate:) zilnic...sau in functie de lene, starile generale ale zilelor scurse din calendar....suisurile si coborasurile...si poate, voi invata sa nu-mi repet greselile (ceea ce nu cred nicidecum)."

Astazi...am asteptat ca ceva sa se intample...nu s-a intamplat...am fugit...am urcat si am coborat scari...si am ras. Sa tin minte ca a fost o zi...draguta! Incet, incet vine primavara, vara...la mine...si ma sperie chestia asta...ca stiu ca o sa ma apuce ba dracii, ba ingerii...o sa fiu ba prea sus...(cuvintele nu vor mai ajunge la mine)...ba prea jos (ingropata in cuvinte...plansa rau, nedormita...etc.)

Ideea cu care m-am trezit azi-dimineata...este: "Abia astept sa ma intorc acasa...sa dorm!" Noapte buna de la servici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu