30.7.09

Restante de inceput de iarna


Mi-am cam batut joc de blog in ultimul timp, am dat vina pe lene, pe munca prea multa, pe activitati profesionale si sentimentale in exces, pe primii fulgi de nea din noaptea de 2 spre 3 noiembrie, pe pregatirea zilei tatalui meu...2 noimebrie...70 de ani...- LA MULTI ANI, TATA SI MULTA, MULTA SANATATE, VOIE BUNA, SUCCES IN ACTIVITATILE TALE EXTRA (TERESTRE)SI PLANURI INDEPLINIBILE! - ...pe Targul de Turism de la Bucuresti (unde Muzeul "ASTRA" a excelat prin promovarea scrisa, orala si vizuala de care a beneficiat, prin intermediul meu si a muncii asidue a unora din colegii mei, ramasi akasuka si unde am hoinarit de numa'numa...[cateva cuvinte despre Bucuresti...cu avantajele si dezavantajele lui]

AVANTAJE- viatasuper-activa, lumea degraba miscatoare, taxiuri in tromba peste liniile de tramvai,multa adrenalina, minunatul Lipscani,"Hai sa-ti arat Bucurestiul noapte!" m-a indemnat draga de Ema...si, fara nici o speranta, am fost purtataadanc in istoria locurilor si mentalitatilor balcanice-fanariote, dar cu iz profund occidental! O noapte de necrezut...in care Lipscaniul m-a prins in mrejele lui...intr-un circuit istorico-turistic alvietii nocturne. Hanul lui Manuc...cu miros de mustprospat siziduri groase, Curtea Veche....lipsita de Crai:), Biserica Stavropoleus...si sapatura arheologica a vechiului han...in care m-am bagat de buna voie, apoiCaru' cu Bere...prin a carui geamuri am privit minute-n sir, razbatand, in afara, zumzetul contiuu al clientilor, dar sicanzonetele italieneinterpretate cu patos si cu mult vin in voce:)...apoilocul unde Vlad Tepes hacuiaturcii acaparatori...si sangele lor inunda actuala locatie a unui bar...in care viata stagna in istorie...Show-room-ul medievalo-balcanic de vis-avis...unde vraja contiua intr-o atmosfera incerta dar extrem de insinuanta de trecut...Arcade...la povesti cu piticutzii...si"Lapte" la greu (bere varsata de Ema pe mine...sa traim amandoua...apropo salutari lui Claudiu si Cosmin) in Laptaria lui Enache, unde DJ-ul a intrat in transa cand l-am rugat sa-mi puna "Iubeste-ma" de la Vama Veche.

Alte avantaje:) mancare chinezeasca la Brian si Anca King...10x guys!Prima seara...ca la mama acasa in "Livada cu Visini" (restaurantul de pe str. G. Alexandrescu - by the way: Mersi portarului simpatic de la Ambasada Palestinei - prietenul nostru temporar). Clar de tot: Pavilionul Romexpo...suprasaturat de furnizorii Metro...VERY IMPORTANT: CONSUMATI ALIMENTELE AFLATE SUBMARCA LUI MATACHE MACELARU' ...THE BEST CARNATI, TOBA SI SUNCI DE TOATE FELURILE!Si, a nu se uita Piata Matache...zona pitoreasca cu tigani in Merzanuri si copii cu mingi in toate geamurile...Hotelul nostru- strada Cameliei.

DEZAVANTAJE: Trafic infernal....la orele de varf, bara-n bara...! Plus HUO TAXI CONFORT nr. B 44KFO...sau ceva de genu'...cacatu' de sofer care a aruncat cu spray paralizant pe Ema si Claudiu...astept noutati despre caz...mai exista soferu' asta? Atat!

Concluzie: imi place Bucurestiul...TOAMNA!

Eliza (si-)a revenit! Iar nebunia din suflet....care deja dureaza de luni de zile...s-a accentuat! A devenit nebunie depndenta de SOARELE zilnic de la servici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu