29.7.09


Am o intrebare retorica: Mai traiesc sau nu mai traiesc? Nu-mi dau seama deloc!N-am nici un gand, nici un plan, nici o viziune, nici o emotie...Ce ciudat ma simt! "Ma simt"...un fel de a spune! De fapt, NU MA SIMT DELOC PE MINE. Si nu simt pe nimeni in jurul meu. Nu mai simt nimic! Dintr-o data!

Ma bucur de un lucru! E liniste! Liniste profunda! Nu imi mai aud gandurile...si dau din umeri, neintelegand ce se intampla! Ma scald intr-o stare de ignoranta si indiferenta...

Si culmea ca sunt RAC! Cea mai senzitiva zodie a horoscopului! Un rac ce si-a pierdut simturile! Sper ca nu definitiv! Si mai sper, ca atunci cand senzatiile si sentimentele vor reveni...sa fie linistite...sa nu fie de natura nervoasa...sa fie implinite si voioase!

Am ajuns AICI...pentru ca NIMENI NU MAI SIMTE ALATURI DE MINE! Parca incep sa simt o mica tristete strecurata pe NESIMTITE!

Am scris mai demult o poezie...cica "de dragoste"...care se termina asa: "M-am inecat in ras/ Si am murit..."PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu