30.7.09

Examen de rezonanta magnetico-poetica:)


Masa alba ma astepta...pentru circa jumatate de ora de staticitate atroce, fara posibilitati minime de mobilizare a partilor corpului. Spitalul Militar. Foarte curat. Aerul recisor al diminetii imi dadea sperante (ne)iluzorii. Cu o urma de teama, care din cand in cand, pe parcursul examenului, capata accente acute, m-am asezat, linistita, cu ochii inchisi pe toata perioada, pentru a nu ma apuca vreo posibila claustrofobie...(nu stiu daca am asa ceva!)...Cu castile in urechi, pe Radio Romantic...si o muzica venita din anii 80'..ce interesanta coincidenta...chiar asta vroiam sa ascult...Bad Boys Blue, Modern Talking...relaxanta...am intrat (parca printr-o mica rostogolire) in spatiul in care undele magnetice au pus stapanire pe craniul meu! Jumatatea de ora s-a dublat...dar linistea stationa....puteam si dormi! Un bazait huruitor...indepartat totusi ma facea constienta de importanta si obigativitatea nemiscarii temporare. La un moment dat...ATAC DE MICA PANICA NAIVA...daca magnetii imi pot citi gandurile...brusc m-am inrosit!...noroc ca au inceput stirile sportive:P! Si inca ceva...MI-AM VAZUT CREIERUL FILMAT...Am un creier frumos, care imi umple, aproape pana la refuz cutia craniana si de care, de cum l-am vazut, m-am atasat puternic! Abia astept sa imi copiez CD-ul sa ma uit la el toata viata... In concluzie...nu este, in principiu vorba de nici o tumora sau de vreun inceput de boala neurologica. Mai am, la recomandarea doctorului sa fac un examen de ecograf ocular...ati mai auzit asa ceva? Probabil este vorba de o inflamare a nervului optic, care, dupa spusele doctorului, nu a aparut din cauza FUMATULUI (pe care l-am redus...la jumatate!) Raman inca in spital...si ma rog pentru ca plictiseala si moleseala si inactivitatea sa dispara! INCA ASTEPT! PANA LUNI! INCA PERFUZII! INCA SPITAL! INCA SALON! INCA NOPTI TERMINATE BRUSC CU ACUL IN VENA! Totusi optimizant! PS...poza este doar un exemplu...nu e capul meu...in curand sper sa-mi postez creierul pe blog! Poate voi incerca chiar un Eliza's brain v-log!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu