29.7.09

Baba Cloanta!


Credeam ca sunt puternica, credeam ca viata e o lupta, iar eu o luptatoare! Si mai credeam ca putine lucruri m-ar invinge! MI-am dovedit contrariul...

Sub semnul..."cunoaste-te pe tine insuti"...imi dedic aceasta pagina de jurnal, mie, unei Elize vulnerabile, unei Elize mult prea sensibile, unei Eliza cu dureri de cap din pricina unei asa-zise frumuseti exterioare, dar (clar de tot) trecatoare si pierdute pentru 10 zile...de azi inainte!

Sa va povestesc...dar nu cum ar fi normal...ci alambicat, voit criptat...spre linistirea sufletului meu...care simte o inaltare cand se exprima prin neintelesisme...!

Ieri am fost undeva! Trebuia sa merg joi...dar am stat prea mult la sedinta la CJ! Am mers ieri dupa-masa! Nu stiu daca am facut bine sau rau...dar cum se spune, tot rau-i spre bine:) (de-as crede)! Sunt doua scaune portocalii....frumoase si noi! M-am asezat relaxata...dar cu o frica incipienta si necontrolabila...n-am scapat de ce am intuit fara sa definesc! Au inceput sa se auda zgomote...care-ti faceau pielea gaina (mie mi-au facut-o)...am incercat sa ma controlez...tinandu-ma strans de scaun! Nu era cutremur, stati linistiti, ca l-ar fi descoperit astia de la noua statie seismologica si l-ar fi dat la Stiri de urgenta! De undeva, din neant...eter sau ...alte instrumente MAI MULT sau mai putin palpabile...tasnea apa...apoi a inceput sa tasnesca si sange...sangele meu pretios...albastru...de printesa (in mizerie)...Am fost pacalita...sper binele meu sper...sa renunt la o mica particica din ceva mic al meu...Astept (sper ca in mai putin de 10 zile)....CORONITA...de inscaunare a Zanei Maseluta!

DECI, GHICI CIUPERCA CE-I? DE CE MA SIMT DEPRIMATA SI CU TOATE CORABIILE INECATE SI CU BOII DE LA BICICLETA MORTI? RASPUNDETI TOT ASA DE ALAMBICAT...SA NU-SI MAI DEA SEAMA SI ALTII (care nu ar intelege gravitatea situatiei:)


Septembrie 2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu