30.7.09

See u....I hope!


I'm back...si nu ma laud cu asta! Ca's suparata si nu am chef sa scriu nimic...din trecutul apropiat...ci vreau sa inchid ochii si sa dorm....sa dorm...pana nu mai pot!

Sa fac totusi o mica incercare?!....sa scriu ca m-am simtit bine in noaptea dintre ani...in noaptea dinaintea ei...si in noaptea de dupa ea, si chiar si in dupa-masa de 2 ianuarie...si in alte cateva nopti care au urmat sau au trecut din anul 2006....? Nu scriu asta...e prea banal! Dar 10x Ema si Clau ca ati venit...ne-am bucurat mult...si noi si Jack...care a iesit superb in poze...by the way!

Imi pare si nu imi pare rau de pocnitoare...dar asta-i viata...oricum m-a ajuns blestemul trabantului galben sau al ariciului...nu stiu exact! Aproape ca am orbit de un ochi! De ochiul drept! Nu stiu de ce! Dintr-o data! Fara avertisment si pe nepusa masa...am inceput "sa vad" negru cu jumatate din ochi...si in rest cateva contururi...neconcludente! De ce? Si de ce acum? Mor de frica ce-mi va zice maine doctorul...ca ma duc ...la ofta!

Ziceam ceva de blogletoane....nu mai vreau decat sa spun ca Sibiul a calcat cu dreptul atat in Uniunea Europeana, cat si intre Capitalele Culturale Europene...frumoase jocuri de lumini, super-profunde...daca intelegeti ce vreau sa spun!...Groupe F! Apoi Chris Norman...ex-Smokie...dar extrem de Smokie...m-a facut sa dansez (cu mama alaturi si prietenii asteptandu-ma la cheful de la care am absentat, fara scuza - pssst...am venit si am facut curatenie!) , cum n-am mai dansat in Piata Mare a Sibiului, dintr-a VIII-a, cand a fost Chalenge Dayu'...remember the time????....

O fi vreo pedeapsa.....nu vreau....io sunt cuminte!....Revin cu poze...daca vreti!

PS....maine la 11 ma duc la doctor!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu