29.7.09

Uituca plina de amintiri!


Credeam ca am trecut de nivelul zapacelii eliziace...acea zapaceala care-i zapacea pe toti (cand eram "mica")! Si intr-adevar chiar am trecut...partial insa! Zapaceala a ramas, dar nu mai e eliziaca, nu mai are rolul de a crea alte si alte "zapaceli", in lant, in sir indian, in retea etc.

Am cumparat o carte! "A zecea viziune"...de ce nimeni nu m-a anuntat sa ma duc draq la posta s-o ridic, desi am mandatul in vreun buzunar de joia trecuta? Unde-mi este intuitia care sa ma avertizeze inainte de a gresi? De ce nu are nimeni grija de mine? Ca-s REA! De-aia! Ca daca-s descurcareatza...aia-nseamna ca ...GATA...daca poate si singura, ce sa ma mai bag s-o rasfat!

Deunazi..am avut o mica si revelatoare idee! Aceea de a ma schimba, de a fi mai neindemanatica, mai sensibila, mai plangacioasa, mai slaba de ingeri, mai dependenta de altii, mai feminina si poate mai prostutza! De ce? Pentru a ma simti si io, la randul meu, neputincioasa in ale lucrurilor marunte si, totodata, indispensabile! Cred ca am cautat un rasfat care nu l-am avut cand eram copil! .... Dar stiu io ce fac...cat de curand...cand ma fac mare...o sa ma rasfat toata viata si voi fi rasfatata...(daca renunt la bunele mele obisnuite..de indemandare precoce). Am nevoie de vointa...pentru a ma desprinde din cercul vicios in care sunt prinsa...si sa beau un RED BULL...."ITI DA ARIPI!!!!!!!!!FLY!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu