29.7.09

Păpădia


Dragii mei...ştiţi unde am găsit un strop de fericire? Într-o retrăire a unei amintiri din copilarie...eram suparată, bosumflată, mă plimbam cu câinele...şi mă holbam la cer, de mă dureau ochii de la atâta lumină! Şi brusc mi-a căzut privirea spre pământ...am văzut o păpădie...şi încă una şi apoi alte câteva...cu puf alb-alb...şi faţa mi s-a luminat ca soarele la răsărit.
Voi mai ţineţi minte când eram mici şi ţiuiam cu codiţele de la păpădii? Mi-am umflat obrajii cât am putut de tare...şi am suflat...N-a mers din prima, nici din a doua...nici din a treia...dupa 20 de încercări...am scos un sunet...şi am fluierat vreo 20 de minute..am suflat peste pufurile alea...şi m-am simţit copil mic-mic!!!! Fain!!!!! M-a bucurat momentul...
..............şi NU UITAŢI, ne vedem la NOAPTEA MUZEELOR în Muzeul de Etnografie Universală " Franz Binder" şi în Muzeul în Aer Liber!!!!!

ps: Postare scrisă în luna mai 2006!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu