30.7.09

Zodia Balantei Trimestriale - Raport si plan de activitate!





 *A se observa cu atentie cand a fost scris postul...prin aprilie 2007!:P




Se cere o recapitulare la sfarsitul trimestrului I al anului 2007. Au trecut 3 luni in goana, luni in care week-end-urile veneau prea repede si, ciudat, se terminau prea lent. De ce se intampla asa ceva…contrar opiniei generale? Pentru ca imi era dor sa ma intorc la muzeu…din varii si felurite motive, dar toate energizante sau cauzatoare de energii. Veneam sa scriu articole, referate, sa ma zbat, sa fug pe scari, sa-mi vad casutza din Dumbrava inflorind, sa vad viata in roz, sa merg la fitness, sa imi fac vise, sa ploua cu inimioare, sa beau – din cand in cand, sa iau Premiul “Muzeul ASTRA – cel mai bun proiect turistic al anului 2006”, sa spun “LA MULTI ANI!” fetelor mele: Sor’mea – Lili, Colega de gradinita – Ralu, in curand colega de scoala generala – Anca, sa ma hlizesc in poze in care toate dorintele mele par sa fie deja implinite, sa continui cu rapoarte peste rapoarte, sa trimit mail-uri la greu, fara sa-mi pese de (in)capacitatatea Outlook-ului nostru, made in USA, sa primesc mouse nou, frumos si fin pentru laptop, sa racesc cu febra si tuse magareasca, iar apoi sa ma stramb cand iau medicamentele, sa fumez singura, impreuna cu prieteni sau cu inconstienta, sa fiu acuzata de indolenta de cel mai inalt nivel si la cel mai inalt nivel, sa primesc ca premiu de Iepuras un 5(cinci) la % pe Luna Femeilor, sa imi fie lahamite si sa imi vina idei de Bye-Bye, Love!, care nu au trecut inca…si daca o voi primi…voi canta in cor cu indolenta mea si lipsa mea de intelegere…”Bye-bye, love…Love is blind…si asa am fost io 2 ani in 6 mai a.c.”….mai am inca o scapare…poate voi continua corvoada….si ma voi hotari pentru alt concurs…5+5+10+10+15…s.a.m.d….ca sa detin macar recordul intr-un domeniu de viitor al carierei…in curs de STOPARE!


(ps super-actual, 05.02.2011 - ultimul peragraf nu îl îţeleg, oare ce vroiam să zic?...oricum, nu mai este de actualitate, de nici o culoare...în 6 mai a.c. împlinesc 6 ani de muzeu). Concluzia este însă aceeaşi!


Pentru acest mirific premiu, multumesc din inima Partidului!
Mai bine haimana, decat tradator
Mai bine huligan, decat dictator
Mai bine golan, decat activist
Mai bine mort, decat comunist!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu