27.7.09

O lunatica sub semnul Soarelui Verde!



Un pic de verde si un pic de soare...poate mai mult din amandoua...acestea sunt semnele zilei de azi. Cum spuneam deunazi...e fain sa ai jurnal on-line, putin cenzurat...ca nu ma pot arata in toata "splendoarea" mea! Zi normala din punctul de vedere al temeperaturii de afara si din birou...mai putin normala dpdv...al temeperaturii pesonale. Cred ca am febra. NU o pot explica. Probabil o pot numi "Febra verde"...ca sa fiu in pas cu viata mea! Febra mea este una din sezonul de primavara-vara...dar a inceput cand inca era zapada...si, poate, e de durata. Culmea ca imi place sa fiu imbolnavita cu aceasta febra...energizanta.

PS Nu avem cafea...zahar avem putin...de vina e sistemul patrulater al ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu