29.7.09

Am inceput saptamana cu bine!

Soarele a rasarit ca de obicei...si inca nu ploua! Deci...se continue tot asa! Ieri noapte citeam in "Egiptul secret"...oda inchinata lui RA - Zeul Soarelui...Eu, Lunatica, sunt magnetizata de Soare...stiti voi bine, extremele se atrag! (Vreau la mare, daca nu la Ocna, daca nu pe dealuri, daca nu pe rezervorul ala incins:)...totul e sa ma bronzez!)

Am lucrat cu spor...nu intru in detalii, dar sunt o descurcareata!

Am mancat (pe indelete...cu incetinitorul...degustand...) o prajitura jumate. Si nu am dat la nimeni, din egoism!

PAUZA DE RECLAMA

Mama lui Ady sau Doamna Elena din Victoria este fenomenala. Nu o cunosc personal, ci doar prin intermediul prajiturilor. Pana acum am testat 2 (doua) tipuri! Una furata, acum vreo 3 luni, dintr-o cutie de la CID (mi-era pofta, si arata atat de apetisant, cu nuca de cocos si cacao...miam, miam) si a doua, azi, de-li-cioasa, as I said before, chiar daca era un pic uscata...ca m-a asteptatcuminte pe mine s-o mamanc ...(cam 4 ore si ceva...dar a meritat, mai ales pentru mine, ca pt. ea nu stiu daca e o onoare atat de mare se fie consumata de persoana mea ..unimportant:)

RECLAMA CONTINUA

Ady imi spune ca mama lui face prajituri si mai delicioase, si ma gustoase...SI IL CRED! Si as vrea, sa-mi fac un abonament...sa le testez pe toate, in caz ca este posibil!

Mesaje: Pentru mama lui Ady - unvirtual si pentru Ady insusi un "Mai vreau!"

PS. MAINE PUN SI POZA APETISANTA! CU PRAJITURI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu