29.7.09


Stau in fata calculatorului si ma gandesc...oare blogurile scrise pana acum...sunt majoritar segmente ale categoriei "Blogu' de serviciu"?...parca mai am si cateva din categoria "Amintiri din copilarie"...si unul repartizat pe "Sensibilitati afectivo-maniace din colectia de primavara-vara"...Sa incep o categorie noua, scurta, neimportanta, dar poate mai relaxata si relaxanta..."Blogu' lu' Concediu' Micu'"...
Asadar...cred c-ar fi cazul sa renunt la telegrafie...nu? Ca doar n-am avut aparat TFF cand eram mica! Mi-a venit o idee...fac un scurt program a evenimentelor derulate pana in prezent...deci un POST-PROGRAMM...cu titlurile orei...ale momentelor zilei...si noptii!
Vineri - orele 15-17 pm- "Orele inspiratoare si transmitatoare a noului NEWSLETTER cu evenimentele lunilor iulie si august din muzeul nostr' drag"; "Ore fumatoare in spatii aflate sub incidenta Regulamentului de Ordine Interioara"; "Ore de adanca emotie, adanca graba, adanca tristete...care mi-a trecut ulterior:)"; "A venit Ema"etc
Vineri - orele 17-19 pm- "Martini cu maslina, fara scobitoare, dar in pahar original"; "Planuri, neplanuri, turisti, rockeri..."; "Autobuz naspa cu scaune prea inalte" etc
Vineri/Sambata - orele 19 pm-02 am - "Cisnadie"; "Papa bun"; "Sampanie bun"; "Cimitir sasesc bun"; "Banca vibratoare din cauze de vechi fabrici comuniste...bun-nebun..cine mai stie"; "Sampanie bun-bun-bun...BUMMMMM";"Frica mare de fantome";"Somnic inghesuit...din cauza unei autosugestii autoimpuse prin autoinducere" etc.
Sambata - orele 10 am - 17 pm - "Sub semnul fotografiei cisnadiene"; "Nervi pentru carburatorul unui motor rusesc"; "A venit Oana din Germania"; "Apeluri insistente pentru nervosul cu IJ"; "Modelaj in mici" etc
Sambata /Duminica- orele 17 pm-01 am - "Circuit intr-un Peugeut de clasa mare: Cisnadie-Sibiu-Ocna Sibiului"; "Dezbracarea"; "Instinsul paturii"; "Fabricarea de vise"; "Baie pentru restul"; "Visele continua"; "Aud muzica unui eter visator"; "Ameteli visatoare"; "Adidasii furati de vise...si intorsi cu Peugeotu'"; "Vise la terasa cu micii nostri, dar gratarul si cartofii lor"; "Vis de vara, pana'n seara"; "Inchierierea apartamentului"; "N-avem pijamale"; "Poze din copilarie"; "Visele s-au dus...traiasca somnul!"
Titlurile Duminicii: "Intrat la Strand PNV...rusine noua"; "Ciorba de vacuta...si meniu de dimineata"; "Cer variabil"; "Am intrat in apa...dar am stat la mal...de frica"; "Eliza inghetata tremura"; "Fetele sub patura...barbatu' intre ele"; "Sedinta foto"; "Plecam la Medias"; "Medievalia medieaseana intre kitch si kurtos-kolacs...faine corturile si cavalerii totusi"; "Cel mai frumos bar din Sibiu...se afla la Medias...intr-un turn din 1641- Art cafe"; "Pisi negru cu alb...si pisi zdrobit"; "Ocazie, taxi, home, somn prelungit..."; "Ma doare burta...si ne este frig" fara ETC....poate doar un posibil "VA URMA"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu