1.11.12

Wake Up To A Better World / NH Hoteles Puebla, Mexico



Pretext: Vă amintiţi, cu siguranţă, că în ultimii ani am participat la Blog Action Day, în data de 15 octombrie a fiecăruia dintre anii: 2010, 2011 şi 2012?
Surpriza: Nu mă aşteptam, de nici o culoare, să primesc un premiu atât de sperat, dar de neimaginat. Pentru seriozitatea cu care am tratat subiectul anului 2010, Apa şi soluţiile posibile pentru asigurarea H2O-ului potabil pe toată întinderea globului pământesc, am primit un voucher de călătorie către una din destinaţiile mele preferate, un sejur de câteva zile, iar ceea ce contează, am posibilitatea să-mi aleg perioada – mi-am ales-o din 27 decembrie 2012 până în 2 ianuarie 2013, hotelul în care îmi voi trăi 1st time-ul – l-am ales şi pe el – NH Puebla (pe negândite v-am spus şi destinaţia la care visez de acum vreo şase ani...MEXIC!)
Argument alegere hotel: Mă ştiţi bine, nu-i aşa? Nu arunc gunoaie pe jos, nu ţin luminile aprinse aiurea, fac economie cât pot şi mă supăr pe unii dintre voi, care nu prea vă gândiţi în ideea ocrotirii mediului în care trăim. Dar ei, NH Hotels se gândesc şi îmi place faptul că ideile lor, nu numai că sunt puse în practică, dar se şi implică activ în transmiterea şi aplicarea acestui principiu ecologic. De exemplu, ştiaţi că NH Hotels a demarat parteneriate strategice cu Comisia Europeană în programele acesteia GreenLight şi Green Building, devenind un model de referinţă pentru hotelurile din întreaga lume în domeniul protejării mediului înconjurător?
High Hopes: Dat fiind faptul că Energia este tratată de lanţul hotelier NH cu maximă seriozitate, în, cel puţin, două sensuri: cel al reducerii folosirii energiei convenţionale, dar a ofertei clare, de dăruire a Energiei pozitive pentru oaspeţi, mă aştept ca sfârşitul anului 2012 să nu fie o simplă vizită de curtoazie, în vederea reîntâlnirii cu Ansamblul de dans folcloric AZTLAN (originari din Teteles, Statul Puebla, şase perechi de dansatori, care ne-au fost oaspeţi, la rândul lor, la noi în muzeu), ci şi o lecţie de viaţă şi posibilitatea de a învăţa noi metode de luptă, cu argumente concise, împotriva ignoranţei celor care nu respectă Pământul nostru. Cred că, într-o ambianţă, deosebit de plăcută, din care confortul nu lipseşte, hotelul meu este de **** şi nici internetul [oricum e internet wireless, de mare viteză, peste tot locu’ …:P], voi putea transmite tuturor, live, cât de bine mă voi simţi, într-una dintre camerele cu podea faină de lemn masiv, dar cu mobilier modern, decorată în tonuri de mov şi de culoarea fildeşului, le voi face poftă prietenilor cu preparatele culinare tradiţionale mexicane servite la NH Puebla Restaurant, a cărui ferestre extreme de mari oferă o vizibilitate maximă a Biserici Sf. Augustin – foto Juan Pablo Hamilton [acum mie îmi lasă gura apă, la ivirea visului unui taco, înmiresmat de salsa (sos), carne tocată, avocado, condimentat cu guacamole, coriandru, şi alăturat salatei cu roşii.]
Am uitat unul dintre argumentele care a avut un rol decizional în alegerea hotelului, în corelare evidentă cu destinaţia dorită: “Una din acţiunile principale realizate este noua gamă de cosmetice Agua de la Tierra, cu ambalaje oxo-biodegradabile, care sunt oferite gratuit oaspetilor din fiecare hotel NH; Astfel, durata de biodegradare a ambalajelor devine de maxim 7 ani de zile, în loc de 400 de ani, cât este în prezent durata standard de biodegradare a unui ambalaj de plastic.” – Apa Pământului! Abia aştept să o testez!
High Hopes – continuare
Mai am câteva, la stilul ce caracterizează personalul care deserveşte hotelul şi, implicit, pe oaspeţii acestuia, atunci când le urează primitor şi energizant un Buenos dias, mă gândesc că nu voi fi refuzată ca în programul de Revelion 2012/ 2013 să fie inclus grupul de folclor AZTLAN, fiii statului mexican Puebla, astfel încât să-mi înceapă Anul Nou cu, cel puţin, o bucurie! Să mă trezesc într-o lume mai bună - Wake Up To A Better World şi să sper într-o ocazie viitoare de cazare & fervoare într-unul dintre hotelurile lanţului NH România, din Bucureşti sau Timişoara!
Cu mare bucurie şi speranţă într-o lume mai bună am scris această postare pentru SuperBlog 2012! Să fie într-un ceas bun! 
Feliz Año Nuevo!


2 comentarii:

  1. Elizaaaaa este de vis!!!!!te imbratisez si te felicit pentru incapatanarea ta minunata!!!ma intelegi tu:D distractie placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, logic ca te inteleg..mi-e atat de dor de tine! M-am chinuit sa iti scriu un comment la ultima ta postare...dar nu m-a lasat. Fir-ar sa fie cuvintele care sa dovedeasca faptul ca nu-s robot!:D

      Ștergere