2.11.12

Eliza octogenara, povocată de Oktal!

...optul e un în Tot, iar noi în opt ne învârtim, ne pierdem, de regăsim, ne trăim, dar ne şi imaginăm Viaţa..la infinit, sub semnul Infinitului! Sau, pentru că totuşi cifrele & numerele sunt limitate, în relativitatea lor;), îmi voi acorda încă 46 de ani peste cei 34 ai mei. O, Doamne, mă voi trezi, treptat, nu?..Senior Eliza Day & Night, la 80 de ani, bătuţi pe muchie. Pretty scary! De ce? Ca să mă amărăsc puţin...gândindu-mă la media speranţei de viaţă a românilor, care după statisticile Uniunii Europene nu ar depăşi 73 de ani. Relax, vorbesc despre medie...Şi ca să uit de amăreală, Necunoscut, Frică şi Nesiguranţă, aleg Ficţiunea & Imaginaţia & Anticipaţia, cu bază reală..Că şi-aşa tata mă compara, când eram mică cu un ceas care o ia mereu înainte...
Ceasul probei cu numărul 14 a SuperBlog 2012 mă trimite înainte în timp, prin anul 2058. Să fac ce? Să fiu spectatoare/ "alergătoare" la Cursa Tehnologiei. Să mă bag? Am vreo şansă să fiu în acelaşi pas cu copiii încă nenăscuţi? Pot acum să-mi setez creierul la mintea pe care o voi deţine peste patru decenii şi ceva? Destul de greu...dar încercarea moarte n-are..Numa' omu'!
8 iulie 2058...Cine-i va mai zice Elizei "Lizuca, la mulţi ani!"? E pretty babă! Da' se ţine bine, ochelarii cicloscopici, inventaţi prin '46 nu numai că-i măsoară câmpul vizual, dar îi suplinesc instantaneu şi lacunele de vedere. Numa' bine, că Eliza, la vârsta ei actuală, a dat în mintea copiilor şi se joacă pe calculator, exact ca în tinereţe. Doar că acum, şi-a mărit performanţele cu ajutorul nebuniilor care au apărut pe piaţă..Are o cameră specială, în care nu are voie decât doctorul să intre..în cazuri extreme, plină ochi cu toate drăciile: 20 de Hard Disk-uri externe, toate verzi a câte 500 de terra...[Ioi, Doamne, vă daţi seama că sunt 50.000 de giga x 20..Cât face? Astronomic!] Mai are şi monitoarele legate la plăcile de bază, şi PC-uri ultra performante. Ălea-s mai puţine...doar opt, se vede treaba că şi-a păstrat cifra preferată. 
Jocurile au avansat fenomenal, dar Bunicuţa Eliza nu le-a scăpat din mână şi de sub ochelari, şi-a trăit viaţa, cele opt decenii de până acum, în ritmul impus de ele. Vă întreb eu acum pe voi: credeţi că putea să joace Războiul Stelelor, versiunea din 2051, cea mai completă dintre toate, cu pseudo teleportări încorporate şi holograme extrem de veridice, fără să aibă în Camera Interzisă acea Memorie colosală + Monitoarele LCD? Exclus! 
Nu doar joaca o interesează! Socializează la greu, chiar şi când îi este greu..bătrâneţile, maik, îs grele, dar prietenii, bătrânicii & bătrânicile îi sunt alături. Diseminează tainele lumii ,transmise prin miile de sateliţi, îşi planifică apropiata participarea la un alt 1st time al vieţii, poate ultimul;(, călătoria spre proaspăta colonizată Planetă Roşie, Marte-ul visurilor ei şi, între timp, împachetează, îşi face bagajele cu ajutorul noului gadget achiziţionat online, Little Big Giant, aparatul ce redimensionează, mai bine zis micşorează la extremul minim, toate obiectele ei dragi, strânse de-a lungul vieţii.
Călătorie plăcută spre Mars! Dar şi spre platforma de jurizare, Baza 8;), a SuperBlog 2012!


La mulţi ani, TATĂ!

Un comentariu: