21.11.12

Superhiluxravfouristicexlandcrawlcruisercontrol

Am început cam abrupt că tocmai mi-am autoverificat suspensiile în coborârea de pe Transfăgărăşan, de la Bâlea Lac spre casă, la Sibiu, şi am dat de-un fragment de stâncă fix în mijlocul drumului. Noroc cu sistemul meu Crawl Control, care mi-a ajustat viteza, controlându-mi automat frânele şi motorul, încât my dear driver, Mr. Petruţ nici n-a catadicsit să-mi acorde vreo atenţie specială. Ştia perfect că el nu are decât un singur scop...să se concentreze asupra direcţiei de rulare, iar de restu' mă ocup eu. Bine, am exagerat puţin. Trebuia să mă seteze pe ici pe colo, în punctele esenţiale, pe la AVS (vorbesc despre suspensia spate pneumatică), ceea ce a şi făcut. Încă de la începutul urcării, respectiv a coborârii, a selectat, din monitor, cel mai okidoki mod de conducere al meu pe asemenea drumuri pe care cad, într-o veselie, pietricele, pietre şi pietroaie, că munţii noştri sunt şi ei vii, într-o veşnică transformare, evolutivă sau involutivă, după caz sau filosofia gânditorului. Clar, fiind un logician desăvârşit mi-a ales modul multi-teren, că doar nu era el atât de aiurit să nu-şi dea seama, că riscurile sunt destul de măricele. 
Dar, hai să mă laud eu acum! L-am ajutat cu vârf şi îndesat. N-a trebuit decât să-mi urmărească imaginile celor patru camere exterioare ce-i asigură controlul vizual asupra întregii maşini. Mă monitoriza îndeaproape şi, Doamne, ce bine mă simţeam! Vedea cum îmi ţin roţile din faţă şi se prindea care e unghiul poziţiei lor şi, astfel, nu rata cu nici măcar un centimetru, direcţia corectă, cea dorită de el, mai ales că roţile îmi sunt afişate în unul din cele 7 unghiuri, în funcţie de direcţie, inclusiv din acela supranumit "unghiul mort":).
Lauda de sine nu miroase a bine, dar am dovezile aici, în torpedou. Şi le-a uitat Mr. Petruţ când s-a dat jos grăbit din mine...sună cam impropriu, împreună cu bruneta aia faină, pe care o plimb(ă) pe toate coclaurile: la munte, la mare, în Egipt, prin Spania, Austria, Elveţia...într-un cuvânt, prin toată Europa! Aaa...vorbeam despre dovezi! N-am uitat! Pe lângă toate calităţile mele de Toyota Land Cruiser autentic & verde, pe deasupra, dintre care enumăr câteva: asistenţă la pornirea în rampă şi/sau în pantă, sistemul avansat KDSS, adică suspensii hidraulice controlate electronic, sunt o foarte fidelă parteneră pentru stăpânul & prietenul meu, Mr. Petruţ. Îi dau tot ce vrea, pentru că pot! Performanţă, eficienţă, aventură off-road (când şi-o doreşte), pe scurt, cu mine, mai elitist spus, prin intermediul meu, oricărui şofer îi redau bucuria condusului, îi asigur antrenul cu ajutorul minunăţiilor pe care le am în interiorul meu inteligent şi rafinat, pornind de la comenzile de pe volan şi până la distracţia oferită pasagerilor de pe locurile din spatele meu: dvd, jocuri. De muzică nici măcar nu trebuie să vorbim! Ascultăm în timp ce plecăm într-o nouă călătorie! 

* Acest articol a fost scris pentru super concursul SuperBlog 2012:), iar titlul acestuia, inspirat de Mary Poppins şi al ei Supercalifragilisticexpialidocius, cumulează toate cele trei maşini Toyota 4 x 4 (RAV 4, Land Cruiser - pe care îl ador şi Hilux), dintre care trebuia să mă metamorfozez într-una doar [din păcăte] în acest singur cuvânt format din 47 de litere, care aş vrea să aibă darul de a mişca lumea. Today Tomorrow Toyota.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu