7.11.12

Să ne vedem cu bine...am plecat în Viaţă!

Să ne înţelegem, nu e vorba despre o călătorie obişnuită, care să dureze două-trei zile & nopţi sau o ţâr' mai mult, una în care ştii exact destinaţia şi data aproximativ fixă când te vei întoarce. Sunteţi departe, aşa cum şi eu voi ajunge departe, dar tot în nesiguranţa sigură pe care ne-o trasează Destinul/ Karma.
Revin puţin cu picioarele pe pământ, dar visele/ visurile la purtător şi, pentru că am timp, o Viaţă întreagă înainte, mă apuc să-mi fac bagajele pedant, cu încetinitorul, într-o festina lente evidentă. Iar imaginea pe care vă sfătuiesc s-o adoptaţi este cea a uneia dintre postările lui Lino Althaner, blogger/ scriitor chilian?!?. Crabul Racul [eu:)] condus de-un fluturaş pe nebănuitele căi rezervate de Viitor. Îmi iau îmbrăcămintea preferată, combinaţiile mele sportivo-elegante, puţin cam şuchi câteodată, dar fără să şocheze prin stridenţă. 
Hai să-mi fac un plan mai riguros, în care culorile să deţină puterea şi să continue/ completeze ţinuta prin accesoriile mai mult sau mai puţin neaşteptate, surprinzătoare şi de efect. 
Iar, la finalul postării Călătoriei Vieţii, ca şi obiective îmi propun:
1. să am cuferele pline şi ordonate, pe culori, materiale şi sezon.
2. să-mi fac lista de cumpărături, pentru accesoriile care îmi lipsesc din propriul inventar, cu ajutorul nepreţuit al LuxuryGifts.ro...the Finest Gift made with love şi 
3. să mă răsfăţ.

6 (şase)...începe pregătirea voiajului, printr-o micuţă catalogare & arhivare:
Culorile predominate ale Elizei + drăgălăşeniile accesoriale de răsfăţ = mulţumire, timp fain, bucurie, dolce far niente. Ia uitaţi-vă aici:
VERDE - circa 30 % dintre articole. Blugi, haine, jachete, geci, sacouri, fuste & rochiţe, pulovăre, helănci, bluze de ocazie + şosete, genţi, hanorace şi şepci. Să alegem cu calm, îndemânare, precizie, gust, dar spontan şi imprevizibil pentru posibilii spectatori. Clar mi le iau, pe cele verzi, gama MYTH, colier, broşă, brăţară, cercei din piele verde+ un inel fain de catifea...!
Urmează NEGRU, mi se pare normal, mă arată mai slabă...hahaha, aţi muşcat! Nu! E o culoare/ nunaţă de suflet, care probabil îmi stimulează dorinţa de independenţă, neatârnare:D, câteodată şi eleganţă (vorbesc despre Brăţara cu cristale Swarovski™ placată cu rodiu negru - PARURE Milano, care, cu siguranţă îmi va fi de folos pe Drumul Vieţii) şi acum, îmi fac mea culpa, de însingurare, melancolie şi visare liberă. 
Apoi, mai vine o tură de culori debordate în curcubeu, cu excepţia galbenului...deci, v-aţi prins, fără aur! Doar argint! Argint şi granat! Chit că-i piatra norocoasă a Capricornilor,  da' i-o împrumut lu' mama, că şi aşa mă ceartă pentru pierderea colierului ei cu cristale Swarovski, după nunta Mikiduţei.
Am găsit aproape tot ce am căutat, mai puţin accesoriile de factură istorico-rock, dar, de bine, de rău nu îmi lipsesc..săgeţi, spade ş.a.
Iar, acum, că vine imediat Sfântul Andrei...LuxuryGifts vă serveşte cu idei, uşor de pus în practică! Aveţi grijă că unele promoţii fac parte din oferta anilor trecuţi! Pentru informaţii actualizate, verificaţi pleiada de reduceri pentru Sf. Mihail şi Gavril! By the way, LA MULŢI ANI cu sănatate, tuturor celor care le poartă numele!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu