5.11.12

Trei, dintr-o lovitură...



...primesc, dar să nu se schimbe nimic! Ăsta ar putea fi cel mai simplu răspuns pentru proba cu numărul 16 a concursului naţional de blogging supercomercialo-artistico-imaginativ - pe ici, pe colo, în părţile esenţiale, şi anume SuperBlog 2012
Dar nu, vreau să se schimbe multe...în primul rând conexiunile mele neuronale, care nu-mi funcţionează la capacitatea maximă de înţelegere a celor mai simple lucruri. 
Să luăm exemplu comerţului online, care ştiu că m-a preocupat, acum vreo cinci-şase ani, pe mine personal şi pe colegii mei, foşti şi actuali. Nu am ştiut/ nu am putut să-l punem în practică pentru că ne-am lovit de ordonanţe de guvern, amendamente, actualizări de legi ş.a, în câteva cuvinte visul nostru a murit în faşă, prin Knock Out, înainte de a intra în ring, pentru că Marea Luptătoare Trufaşă, Vicleană şi Stufoasă, pe numele ei Miss Bureaucracy ne-a hăpăit ca pe chipsuri. Deci, rezultă o evidentă lentoare în ale înţelegerii statu quo-ului e-negustoriei.
Şi-mi pare rău de ceea ce simt acum...când încerc să mă dumiresc, din nou, de ceea ce înseamnă un magazin online, care-mi spune: vinzi online în numai 5 minute! Ok, uitaţi ce am înţeles, până acum [am uitat să vă spun, mă interesează modalitatea de vânzare a...hai să zicem, a produselor meşteşugăreşti de factură tradiţională]: în primul rând îmi fac un cont pentru care voi plăti, în funcţie de tipul de abonament ales (servicii acordate: spaţiu de stocare, număr de produse aflate la vânzare, trafic + asistenţa tehnică free of charge), între 25 şi 250 de euro/ lună. Musai să am firmă (vreo societate comercială cu J sau R, cod unic de înregistrare etc.)! E logic! Mai am posibilitatea de a-mi face vizibilă oferta magazinului meu, hai să-i dăm şi un nume, de nu este cu bănat, Crafts by GreenCharme, prin mijloace novatoare, în pas cu toate trand-urile marketingului, vânzărilor, promovării şi optimizării continue pe plan mondial. Punct ochit de SpringShop!
No, că-i ghinie până acum, da' de-aici începe greu'. Greul în a aduce pseudo critici unor profesionişti, eu, în calitatea mea de cvasi ignorantă şi semi-diletantă. Mi-ar fi plăcut/ mi-ar fi fost util să pot vedea câteva magazine online afiliate deja. Site-ul/ platforma SpringShop [fain numele, by the way:)] în felul în care o văd eu, neavând cont plătit încă, mi se pare fadă, nepopulată, lipsită de comunicarea directă, plină ochi de informaţii utile, profi, dar de necontrolat. Am încercat varianta demo, care m-a lăsat mască. Singurele lucruri pe care le-aş putea cumpăra sunt două apartamente, prezentate lacunar. Off, nu vreau să cârcotesc, nu e stilul meu, dar e o ţâr' frustrantă faza. Şi, în plus, aveam o singură opţiune a ţării de unde vreau să cumpăr: Statele Unite ale Americii, abreviat;). Bineînţeles, eroarea nu s-a lăsat prea mult aşteptată..Vedeţi şi în printscreen-ul adăugat:
Ioi, dacă laptopul meu nu vrea să-mi deschidă portiţa spre adevăratul site, căruia i-am descoperit, chiar acum, Termenii şi condiţiile. 
Zău dacă n-aş vrea să văd un magazinuţ online funcţional, să-i văd oferta, preţurile, clienţii, traficul şi câte şi mai câte.
Altă treabă, de fapt o întrebare: de ce nu funcţionează Ultimele proiecte? Eram tare curioasă..:(!
În concluzie, nu cred că am avut la dispoziţie toate datele...din punct de vedere al funcţionalităţii magazinului online-platformă SpringShop pentru a-mi exprima o părere, cât de cât, plauzibilă şi utilă.
Pe de altă parte ceea ce mă frapează, în mod defavorabil este vechea vorbă românească, care ar putea fi aplicată în acest caz, cu menţiunea, că nu am văzut tot...deci, s-ar putea, mai mult ca sigur că aşa e, să mă înşel total. Teoria, ca teoria, dar practica ne omoară.
Prieteni, la final vă pun o întrebare, nu vă e dor deja de primăvară? Mie una, da, noroc cu postările pentru SuperBlog 2012, care mă ajută să nu bag în seamă vântul, norii, ploile ce vor veni, ninsorile ce vor cădea peste noi...
Vreau Viaţă, vreau Mişcare, vreau Agitaţie constructivă, vreau să Văd! Nu cumva sunt prea subtilă? 
Hmm...


2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Social Media – Facebook Eliza Penciu & Twitter GreenCharme...sau un simplu search pe google. Cuvinte cheie " eliza penciu":)..
      ps...adresa de pe care mi-ati scris e cumva gresita? Oare varianta corecta nu era cumva BlogalInitiative.ro?, in loc de BLOGLAInitiative.ro?
      pps...cred ca fac pe desteapta, nu?:)

      Ștergere