14.11.12

Sportul! Dacă-i musai, cu plăcere!

Mâna
Pot să-i adaug competiţiei SuperBlog 2012 o nouă virtute, acum la cea de-a 20-a probă? Aceea de a ne transforma în sportivi de ocazie? Vă miraţi cum mă pot gândi la o asemenea conexiune, nu-i aşa? Dar faptul că suntem pe baricade de aproape două luni, nu vă dă de gândit? V-a trecut prin cap, că aceşti înnebuniţi, îndrăgostiţi de scris mai prestează cel puţin un efort în plus, în afară de cel de stimulare neuronică a imaginaţiei, a creativităţii, chiar a cercetărilor mai mult sau mai puţin riguroase, în vederea abordării inedite şi interesante a temelor impuse ale concursului? Îl ghiciţi? E extrem de logic! Bătaia tastelor, mişcarea mâinilor, scărpinatul în păr...în caz de lipsă de idei sau emoţie prea mare, toate acestea cumulate, poate cu stresul că dead-line-ul e aproape şi nu-ţi termini articolul, plus probele care vin cu duiumul şi te obligă să loveşti tastele, din nou, cu o nouă înverşunare, ca şi cum ai vreau să le aprinzi, iar la vreo notă mică, mai împingi laptop-ul sau desktop-ul, cât colo...E just aşadar că cei care scriu cu pasiune şi în volum mare, conştient sau inconştient fac sport, nu profesionist, ca atleţii, ci diletant, amatoristic. Ştiaţi că sunt folosite 29 de oase, 29 de articulaţii, 123 de ligamente şi 34 de muşchi pentru fiecare propoziţie tastată, după Manualul de chirurgie a Mâinii? Departe de mine gândul de a începe să calculez, deşi, pentru a-mi păstra agilitatea minţii, aş putea încerca...dar, degeaba, nu aceasta mi-e prioritatea...Mă scuzaţi, lipsesc cincisprezece minute..
Mi-era puţin frig...normal, centrala este setată pe 20 de grade. Nu mi-am mai pus o vesta ceva, am dat-o pe gimnastica mea de seară. Da, acum e momentul să profit şi să aduc explicaţii suplimentare, în super strânsă legătură cu mine. Poate dau vreo ideea bună, poate îmi atrag blamurile voastre, dar sunt sigură că vă ofer, pe gratis, o reţetă, cât de cât, de succes a programului impus al mişcării mele zilnice..
Se face dimineaţă! Chiar înainte să mă spăl pe faţă, îmi fac repejor patul, îmi scot iaurtul din frigi, să nu fie prea rece, peste jumătate de oră, când îl voi mânca, şi mă apuc să-mi fac exerciţiile începutului de zi. Pentru dezmorţirea nopţii, pentru alungarea lenii, pentru un start voios al zilei, pentru mine şi sănătatea mea, pentru...şi-o zic o ţârică cam timid..păstrarea greutăţii mele...cam din liceu încoace, adică de acum 15 ani. Repetiţia a mama învăţăturii! Aşadar, trec peste servici rapid...nu mă apuc acum să vă înşir activităţile fizice, colaterale muncii de birou, dar pot aminti urcatul scărilor, într-o veselie, până la mansardă şi înapoi la parter...urmându-mi interesele, mai mult sau mai puţin birocratice:) Şi ajung din nou acasă pe la 5 o'clock. Logic, urc până la etajul 4, îmi descarc posibilele cumpărături făcute şi mă reapuc de gimnastica de întreţinere;)...20 de minute, în cap. Aaa, nu stând în cap, ci fandări, răsuciri, balansări, abdomene ş.a. Iau apoi pulsul...nu al meu, că oricum e cu repezitorul, al internetului. Ce mai e nou? Mă liniştesc puţin. Deja e 6 fără 10 şi-mi mănânc ultima masă a zilei, musai ciorbiţă, miam-miam!
Aparate oferta real,-
Şi vine seara! Până scriu pe blog, mă joc, citesc oareşce, şi-mi fac sandvişurile pentru a doua zi, se face ora de culcare. Îmi mai acord 20 de minute de sport după apusul soarelui, dar mă şi apucă gândurile frustrante de lipsă acută a două aparate, de care aş avea nevoie pentru a fi sigură că exerciţiile pe care le fac sunt bine şi profesionist executate. Nu-i aşa că e normal să vreau o bicicletă mecanică fitness MGB şi o bancă de abdomene dreaptă, cu suport ajustabil pentru picioare, pe care le-am găsit în oferta real,-? Pentru că eu, acasă, mă limitez la a-mi face exerciţiile de abdomen, pe o neoprenă cu care merg în excursii. Ştiu sigur că nu le fac bine, pentru că singura mea nemulţumire, referitoare la corpul meu, este că nu reuşesc să-mi dau jos burtoaia burtica, groasă de vreo 3 centimetri spre 4.
Şi de la nervii creaţi prin numărarea centimetrilor în plus...de data asta:D, închid radio-ul şi calculatorul, după ce, în prealabil, mi-am postat articolul pe site-ul de jurizare al SuperBlog 2012!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu