30.11.12

Misiune: Promovarea SuperBlog. Chestionar & Interviu.

Ahh...m-am întins, mi-au pocnit oasele, sunt la ultima probă obligatorie...[ioi, urăsc cuvântul ăsta, mai bine ar suna: ultima probă de neratat :P], a SuperBlog 2012. Sunt obosită? Poate plictisită? Poate doritoare să scap de temele impuse? No way În nici un caz! Mi-a plăcut concursul, m-a impulsionat, m-a bucurat & întristat, câteodată, dar şi-a pus asupra mea amprenta seriozităţii şi responsabilităţii ... Mai ales acum, când ceea ce voi scrie în rândurile următoare va fi analizat nu doar de juriul SuperBlog, dar şi de ai mei colegi, inclusiv şefi, prieteni şi cunoştinţe. Mi-e frică să nu o dau în bălării şi să-şi dea seama cu toţii de superficialitatea mea...pe care n-o recunosc, de obicei. 
Avem de rezolvat următoarea problemă: Dacă Eliza Day & Night ar fi unul dintre partenerii media ai competiţiei naţionale de bloggin' SuperBlog, să presupunem pentru anul viitor 2013, spre care dintre actualii colaboratori media s-ar orienta, ce rol ar ocupa în acel algoritm şi ce metode de promovare ar folosi?
Dacă tot sunt aici, de ce să nu vorbim direct? Pot pune întrebări? De unde să aleg?
Ai aici lista completă. Studiază-o cu atenţie, ai dreptul să verifici informaţia dintr-o singură sursă, maxim două: internet + cultura generală, alăturată "gurii lumii", că alta nu ai acum la dispoziţie:
  1. www.radiolynx.ro - cel mai durabil proiect media live independent/ post de radio exclusiv online privat din Romania.
  2. www.trilulilu.ro - cea mai mare comunitate online din România unde vizitatorii pot urmări şi contribui cu clipuri video, muzica şi imagini.
  3. www.connect.ro - cea mai mare revistă de telecomunicaţii din Europa.
  4. www.photomagazine.ro - revista de tehnică şi artă fotografică
  5. www.prwave.ro - website dedicat în totalitate imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri
  6. www.121.ro - comunitatea femeilor senzaţionale, cu peste 125.000 de membri. Online de peste 11 ani.
  7. www.robintel.ro - blogul lui Robin Molnar, câstigătorul locului I în SuperBlog 2011
  8. www.obisnuit.eu - blogul lui Manuel Cheta, ocupantul locului I în SuperBlog 2010
  9. www.moneywatch.ro - blogul lui Bogdan Mihalascu, cel dintâi SuperBlogger din 2009
  10. www.arenait.net - blog colectiv clasat pe locul I în SuperBlog 2008
  11. www.jurnallifestyle.ro - tratat online despre viaţa frumoasă. Scris cu suflet, fără compromisuri şi fără VIP-uri şi vedete de carton.
Mulţumesc, am studiat, am văzut prin instrumentul de search, "căutare" mai pe româneşte;) [traducere pentru mama!], că nu chiar toţi partenerii media au fost deosebit de activi în această ediţie. Am de făcut o alegere...cel puţin una, nu?

Optez totuşi pentru eterul din online-ul românesc - http://www.radiolynx.ro/...Mi-aş aloca rolul de redactor-prezentator al emisiunilor care îi au pe sponsori drept invitaţi, aş fi extrem de atentă la feed-back-ul ascultătorilor, mai ales la nemulţumirile fondate ale acestora referitoare la diferitele inadvertenţe & animozităţi care ar putea apărea în relaţia concurent-sponsor-echipa SuperBlog [cică am o voce care linişteşte, care stinge conflictele, din faşă]. Deci, mi-aş asuma şi rolul de mediator, nu doar vocea mi-e atuul. Apoi, aş promova concursul prin toate mijloacele noastre, prin toate evenimentele la care suntem parteneri media pe tot parcursul anului premergător următoarei ediţii din SuperBlog. Deja mi-am intrat în partitura scenică. Greşesc cu ceva? De exemplu, noi suntem parteneri cu ARTmania de ani buni. Vine festivalul din 2013, Sibiul rocks! Ştiţi cât de mulţi sunt rockerii care-şi scriu gândurile, care au blog? Un exemplu ar fi cooptarea rockerilor-bloggeri de pe METALHEAD!                                       
 
Şi mai am o idee, dar pentru asta se cere o cercetare adevărată...nu-i bai, sigur găsim voluntari! Se ia fiecare judeţ, oricum avem corespondenţi în toată ţara, unde s-ar putea verifica situaţia blogosferelor locale:) şi s-ar putea face lobby pentru SuperBlog direct în aceste comunităţi, care din câte ştiu eu sunt destul de bine organizate.
Mi-am mai notat pe carneţelul meu "Nu uita!" câteva idei de promovare, dar şi de îmbogăţire a paletei de parteneri/ sponsori SuperBlog, ca de exemplu: organizare de EVENTS tematice şi captivante, ["evenimente", mama!] începând din luna ianuarie al fiecărui an, lunare, câte una în fiecare regiune istorică a României, pe rând, iar invitaţii să facă parte din cele două tabere: bloggeri vs sponsori...Comunicare, legături, idei noi, negocieri:).
Alta: implicarea instituţiilor de cultură printre parteneri (muzee, institute, biblioteci, teatre, filarmonici ş.a.)!
Nu e greu cred! Sunt şi eu pe aici! Un exemplu suntem noi, Muzeul ASTRA!
ps...articol de final pentru SuperBlog 2012! Wish me good luck!
pps...s-ar putea să aveţi o surpriză...până-n 5 decembrie!:D




Un comentariu:

  1. Tu...mamaaa ! Chiar trebuia sa traduci...pentru mine?! Din "engleza... mea"...stiu si eu ... cateva cuvine, expresii uzuale... pe care le si pronunt corect... (Special !!!)...Oricum, postarea este inspirata... si frumoasa...

    RăspundețiȘtergere