19.9.09

Un nou diagnostic


Scurt si la obiect...in caricatura...in stil haz de necaz...am inalta cinste si onoare (ma prefac a fi in apele adanci si efemere ale politetii, care se naste, in cazul actual din dezgust si parodiere)...de a Va introduce si a Va prezenta...diagnosticul meu cel nou....trandul ascendent al medicinii cefalice ...bla...bla.... bla...CLUSTER HEADACHE!
PS Cine nu intelege...sa ma intrebe...ca sunt deschisa...Open-Minded...etc...Dar m-apuca asa o sictireala...si, repet, dezgust...Cand o sa dispar, sa nu ma caute
nimeni! Pa!
Mai sper insa....asa in inconstienta...ca va fi totul bine! (Relativ ~ Aproximativ ~ Circa) Dormire-as!
PS Codrule,Maria-ta, Lasa-ma sub poala ta, Ca nimica n-oi strica Fara num-o ramurea, Sa-mi atarn armele-n ea. Sa le-atarn la capul meu, Unde mi-oi asterne eu, Sub cel tei batut de vant Cu floarea pan ' la pamant, Sa ma culc cu fata-n sus, Si sa dorm, dormire-as dus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu