19.9.09

Dear Mind, free yourself! Please!


A nins pana aproape de Rasinari, e frig...la casutza Elizei se inregistreaza 13 grade Celsius. Ce-i ramane de facut fetei? Sa erupa din vulcanu-i!
Imi vine sa rad, dar nu pot. Mai demult am scris o poezie. Am transcris-o in alfabetul gotic (de tipar, puteam si de mana, dar nu era asa de atractiv) si mi-am lipit-o pe usa de la camera, de la mama de acasa, alaturi de figura mea, trasa la xerox...in cateva exemplare, pe fond negru. Citez...de la Eliza citire (nu-mi criticati talentul...inexistent. The mood is what it counts!)IOC Speranta? Râd. Altceva...poate Dragoste? Deja se simte o schimbare. Nu mai am putere să râd. M-am înecat în râs. Și am murit...
E bine si asa rau. Nici nu ma mai intereseaza nimic. Vreau sa stau singura. Vreau sa nu mai depind de nimeni...sa fiu eu insami, a draqu cum sunt, dar singura. 4 ever.
Tot imi vine sa râd totusi. Dar nu pot de prea mult oftat. Eu am innebunit. Eliza show-girl (da-as mai fi girl). Oricum...finally I'm laughing! Imi amintesc noaptea aia...ce copii sunt baietii! Ce matura m-am facut eu, pe dinauntru, pe-afara eram copil ca ei! Pacat ca nici macar asta nu ma intereseaza....doar ma amuza!
Gata confesiuni de frig de toamna! Ma duc sa fumez in frig de toamna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu