19.9.09

Fericire...


Mirror mirror upon the wall
magic demon eye
a realm of madness awakened by the call

Speak the ancient words of mages
try to take control
the essence of evil, a challenge for your soul

The battle of minds
the riddle the rhymes
beware of the darkness behind
Usurped and enslaved
redeemed and betrayed
the devil in the mirror, obey!
Nu are nici o legatura cu alcoolul...sunt eu! Eliza! Eliza care a redevenit ea insasi...libera de orice prejudecata! Am trait o viata frumoasa pana acum aproape sase ani (6)! M-am intors! Sunt eu! Ma bucur din tot sufletul! Ziceam prin '99 ~Arheologia salveaza Romania~! Candlemass m-a sfatuit! Uita-te in oglinda Vietii! Ma uit! Ce vad? Eliza! Eu....in mii de ipostaze! Eliza pe sant...Eliza cu primele sageti gasite in necropola de la Orastie! Ma iubesc! Nu eu am rupt sageata...Dar ea ma va urmari toata viata! Vreau inapoi! Odin, iti multumesc! M-ai readus la mine insami! Nu am crescut mare...decat in mine insami! M-ai facut sa imi amintesc de mine! Sunt foarte importanta...pentru mine! Am reaflat azi, la lansarile de carte de la Muzeul de Istorie! Imi fac dizertatia...si apoi devin arheolog debutant, cum am visat toata viata...dar cineva mi-a interzis. Nu mai conteaza interdictia...sper sa castige Continuitatea! Cum sa rasplatesc bunatatea Zeilor?
Imi amintesc de Hunedoara...de Corviniana...De Costesti! Axel, toata viata imi voi aminti noaptea in care Dacii din Costesti au retrait pentru mine, in parfum de Tee aus Banat, vin si afinata de la Parohia din Orastie...si in acordurile-mi proprii de chitara! Aia mica, goanga...Eliza is back! Tu ai murit, dar ramai in amintiri...cel mai mare OM! Fumez pentru tine o tigara!
Astazi mai am un succes...Revista Secolul 21, inaugurata la Romaexpo in cadrul Targului de Carte Gaudeamus!...Articolul meu in premiera mondiala! O astept cu drag...va trezi contradictii...le astept si pe ele! Ma stimuleaza!
Eliza s-a intors! Nu pot relata intr-un blog...ca asta, viata mea! Dar sunt fericita! Cand ma apuca iar deprimarea...amintiti-mi data de 24 noiembrie! Mentionati doar numele ODIN...si imi va trece! Naluca din vis mi-a adus Fericirea...
Traiti....VIATA E UNA...SI INTR-UNUL SUNTEM TOTI! Si votati maine! Eu votez pentru MINE! Te iubesc! Iubesc! Macar azi! Si maine...si poimaine...si raspoimaine! Va fi marti! Poarta in casa!
Respir Liberul Arbitru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu