19.9.09

Dlog


Cineva mi-a atras atentia asupra inca unui fapt real. De ce scriu (scriem) blogurile? Mi-am dat seama (cu niscai ajutor reciproc) ca aici, in spatiul elecronic, rece (s-ar credea) al calculatorului...noi, firave mladite unduindu-se in bataia vantului adormitor de toamna lunga, facem mici expuneri, transpuneri, esee si pusee de subiectivism visator si doritor de ceea ce nu poti avea!
Frumoasa exprimare, unduioasa si greu inteligibila...nu-i nimic, viata merge inainte, la fal ca si pana acum, iar spatiul alocat viselor...se imbogateste, spre stupoarea celor necredinciosi in implinirea si trairea, reala sau cat de cat reala sau chiar mai putin reala...a acelorasi crampeie de dezinvoltura sufleteasca, emanata din strafundurile cunoasterii idealului, ca forma ireala de traire.
Si mai frumoasa exprimarea...si mult mai neinteligibila ca in primul paragraf. Hai Elizo, da cu simplul!
Da, recunosc, visez prea mult...Si ma indrept, de obicei, spre persoane ocupate...very busy persons! Gata, am zis-o....voi face penitenta....pentru prea multul adevar! Si prea plinul viselor mele!
PS IN 17 SEPTEMBRIE AU PLECAT CELE 17 RANDUNELE, DE LA MINE DE ACASA, IN TARILE CALDE! DRUM BUN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu