29.1.11

Şapte dintr-o lovitură...păcate, capricii, plăceri sau hobby-uri



M-a lovit pe mine Moni cu o leapşă, drept în moalele capului...să expun, să descriu, să jonglez cu şapte lucruri care îmi plac teribil...La început, mi-am zis, ce uşor...le redau în cinci minute, am şi o temă pentru postare nouă, îmi trece şi lenea, mă laud, pe scurt:)...Dar, ţi-ai găsit...Te pui cu Eliza cea şugubeaţă în seriozitatea ei! Ce o să scriu de acum în colo mă va şoca şi pe mine, poate şi pe voi, ăi mai sobri, pentru că mi-am propus să fiu (mult prea) spontană în acţinea "Şapte dintr-o lovitură", după modelul Croitoraşului cel viteaz al Fraţilor Grimm.



Notă: Ideea celor şapte personaje care sunt victimele loviturii mele şi care sunt mai multe:), dar voi căuta să le grupez, prin mijloacele asocierii mai multor idei sub aceeaşi umbrelă, a prins viaţă aseară ascultând Electric Band în Imperium, tânjind după un ceai la halbă, ultima mea hachiţă - care nu mi-a fost dat pentru că nu aveau halbe, iar micuţa chelnăriţă s-a temut sus şi tare:P...că dacă-l toarnă într-un pahar normal de bere...dânsul se va face mii şi fărâme. Start:





Îmi place...

1. ...scrisul. Al meu şi al altora...în jurnalele copilăriei, apoi, aici pe blog, precum şi în mass-media, reviste ş.a. - deformaţie profesională - acolo scrisul merge mai greu şi cu mai multă lene la purtător. Pentru scrisul celorlalţi nu dau nume să nu se supere scriitorii vii sau morţi:). Dar ceva aluzii la cei trecuţi în nefiinţă, tot mă bate gândul să nu omit...Eliade, Eminescu, Hugo, Dostoievski, Eco, Wilde, Nabokov şi mulţi alţii...


2....muzeul, locul meu de muncă. Muzeul ASTRA...Aici mă (auto)dezvolt! Aici, îmi găsesc echilibrul...de care am atâta nevoie. Aici, am satisfacţiile apte sufletului meu. Aici, mă şi enervez constructiv câteodată, pentru micile sau mai marile probleme...rezolvabile, de altfel, mai devreme sau mai târziu. Aici, mă încarc cu energie super-pozitivă, admirând patrimoniul, evenimentele, expoziţiile, publicaţiile, colaborările cultural-turistice şi căutând euristic, noi şi noi mijloace de  atragere a publicului, nu doar prin educarea strictă şi riguroasă a acestuia, ci prin recreearea lui şi atingerea scopului de culturalizare, prin metode indirece şi inedite. Şi aici, sunt prietenii mei...(nu toţi, să nu cumva să înţelegeţi greşit!), oamenii la care ţin, care îmi dau atât de mult. Suflet! (foto Alexandru Olănescu, 2005)




3....muzica! Nu îmi pot închipui viaţa fără sunete care gîchilă [gâdila] urechile într-un mod plăcut. I.L. Caragiale - Un pedagog de şcoală nouă. Nu sunt fidelă unui sigur gen muzical...:P! Dovada o aveţi în cele două play-list-uri pe care le adaug ca şi trofeu personal...:), asta pentru că eu mi le-am colecţionat cu ajutorul youtube-ului şi a prietenilor. Prima dintre ele....este un amalgam fain LOVE THEM!, iar cealaltă, adusă în al doilea prim-plan al punctului al treilea.:)) este tot un talmeş-balmeş, dar ROCK...

4...MAREA! Vă reamintesc, în scris, ultima mea experienţă cu marea, din 2009 - Vama Veche şi alta care mă bântuie de prin copilărie, un vis ... al valului!

5...provocările! De orice tip! La orice nivel! În orice loc:)! Dar...cu anumite condiţii stabilite de mine: să nu fiu obosită, să nu-mi fie lene, să merite să fie acceptate, să fie intelegente, iar dacă nu sunt, cel puţin să respecte condiţia de a stârni zâmbete sau chiar hohote de râs. Poa' să-mi fie prezentate drept probleme fără soluţii vizibile, drept 1st time-uri sau retrăiri ale acelora reuşite. [M-a luat lenea...mai am două personaje de tratat...] Dau exemplu foto...să scap mai uşor, urmat de o postare mai vechişoară.

6...jocurile:P...Da! Iar mă scot...arunc acilea un articol pe care l-am dedicat, lor, jocurilor! Nu mă pot abţine nici acum să nu râd când îmi citesc interviul luat mie de către mine...Ca să revenim totuşi în actulitate, pot spune clar că Amdraci.ro - exact acum, la ora 21 şi 11 minute am 21.392.152 de aghiuţi:)! La un moment dat, aşa la vrăjală, mi-a atras atenţia o întrebare de pe Facebook...Suna cam aşa: "Cât de a dracu' eşti?" Aleatoriu şi aparent, fără nici o bază reală, răspunsul nu s-a lăsat mult aşteptat: "Eşti mai a draqu...decât dracul însuşi!".

7...parcă mă apucă frica de mine, dar ce naiba, e normal să-mi placă...şi vouă vă place...tuturor ne place. E normal să mi-l trec în topul preferinţelor? Clar! De ce nu? Sunt cumva o încuiată? Nu, nici vorbă! Aaaa...bineînţeles contează şi sentimentul...Dar ce contează în primul rând. este chimia! Sunt acei fluturaşi în stomac, Schmetterlinge im Bauch (de), butterflies in my stomach (engl)...cu sau fără finalitate! E grav:))...Deci, conluzia e următoarea, cu menţiunea că nu voi renunţa prea curând la Lucky Strike, my drugs!







Un comentariu: