22.1.11

Consideraţii personalizate asupra unor nevoi fiziologice pe timp de criză economică




Motto (cu rol de introducere în subiect, fără pierderi de timp inutile)


Bună seara, tanti Lina/ Spune-mi unde, unde e latrina,
Că am crampe la stomac/Şi îmi vine să mă cac!

Mai la stânga, mai la dreapta / Mai la sânga, mai la dreapta e latrina
Acolo găsiţi latrina / Şi puteţi să vă căcaţi.

Mulţumescu-ţi tanti Lina / Că mi-ai spus unde, unde e latrina
Sărut mâna şi bonjur / Dă-mi ceva de şters la cur.


[Este vorba despre un cântecel infantilo-madagascar:)...de prevenire a constipaţiei şi stimulare a unei stări de îmbinare a bunului simţ, ce frizează preţiozitatea, cu mârlănia. Cum de l-am ţinut minte, nu mai ştiu, cert este că l-am învăţat acum vreo 11 ani...de la unul dintre şunculabili - prima mea gaşcă. Nu vă speriaţi, în rest făceam filosofie,  sport, activităţi educative, excursii, munci agricole:), băute, discutam despre literatură, ne îndrăgosteam ş.a.]

Banc (pentru adâncirea în căca ...subiectul pus pe tapet anterior)

Un bolnav merge la doctor şi se plânge:
Domnu' doctor, mă scuzaţi că vin la dumneavoastră pentru o problemă aşa de mică, dar de câteva săptămâni nu am mai putut elimina conţinutul intestinului gros!
Doctorul îi prescrie un laxativ de succes.
După altă săptămână, bolnavul se întoarce, mult mai abătut, zicându-i medicului că tratamentulul nu a dat roade.
Doctorul deja se crispează, pune mâna pe cel mai puternic purgativ, îl recomandă bolnavului nostru cu cea mai mare încredere...şi aşteaptă un rezultat favorabil. Trece o zi, mai trece una...pân' se face aproape luna.
Bolnavul e la capătul puterilor, această problemă care n-a fost rezolvată îi mănâncă zilele.
Doctorul, bine intenţionat, îl chestionează: Nu vă supăraţi, aş putea să îndrăznesc să vă pun o întrebare mai personală? Pacientul înclină din cap, iar doctorul mort de curiozitate aruncă pastila: Unde lucraţi? Pacientul încearcă un zâmbet, care-i iese galben şi oarecum schimonisit: La Muz... stat, în sectorul bugetar. Aici, buba s-a spart, iar medicul radios, surâzând îi întinde pacintului două-trei sute de mii (vechi) spunând-i: Domnule, primiţi banii aştia, dar vă rog frumos, mergeţi şi cumpăraţi-vă ceva de mâncare....

[Nu am ce adăuga...Tocmai mă încrunt şi-mi umblă prin cap...gândurile mele obişnuite - cu draci şi injurii, care apar de fiecare dată când (re)conştientizez mocir....situaţia în care se zbate şi nu mai iese România, din '90 încoace]



Concurs de pictură pe tema foametei + rezultatele:

Locul III - Octav Băncilă - Răscoala de la 1907
Locul II - Autor necunoscut - Copil din Somalia (fotografie)
Locul I - Foamea (pentru că grafica a fost furată, probabil de un colecţionar sărit bine, doar trăim în România, ce mama naibii, dar eu l-am văzut totuşi înainte de dispariţie, permiteţi-mi să vi-l descriu. Era un simplu vas de wc (closet cu apă), privit de sus, al cărui detaliu extrem de important şi hotărâtor în alegerea câştigătoului consta într-o pânză grosă de paianjen, ce-l învelea aproape ermetic, semn mare de foamete, tocmai prin lipsa materialului care, de obicei, umple buda. [ps...să nu care cumva să luaţi de bun acest concurs, este născocit cu siguranţă, dintr-o amintire din copilărie...pe care o am de la tata]

Final neaşteptat

Am scris aceste rânduri aproximativ tardiv:)...pentru că problema cu lipsa banilor pentru cumpărarea hârtiei igienice s-a rezolvat, cu concursul mai multor oameni de bine, care, analizând realist şi practic situaţia ivită:D, au apelat la soluţia reciclării maculaturii strânse de-a lungul timpului contra şerveţele parfumate câteva duzine de suluri, atât de folositoare în departamentul 0-0.


3 comentarii:

  1. În concluzie, e bună şi birocraţia la ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. @MC...si acum o interogatie anti-concluziva:P...Pentru ca a reaparut problema, trebuie sa militam pentru cresterea nivelului birocratic sau pur si simplu pentru buna gestionare a fondurilor necesare dpdv fiziologic? :)) Si bineinteles pentru promovarea hazului de necaz, cu accente de lehamite?

    RăspundețiȘtergere