2.1.11

Bilanţ 2010


La mulţia ani. 2011!

De ce de fiecare dată când îmi propun câte ceva (inclusiv distracţii, călătorii faine, activităţi felurite pentru muzeu, chestiuni birocratice, dar în interesul meu, scris în jurnalul meu - aici vorbesc de blog:P ş.a.) intervine iniţial lipsa de chef? Conştientizând-o, aproape imediat apare şi reciproca! 10x, God!

În primul rând acest raport de final de an îmi este util mie, pentru că în comparaţie cu răspunsurile le întrebările lepşei 2009, vreau să îmi dau seama cum pot caracteriza anul trecut, că încă nu mi se pare că aş avea un răspuns destul de obiectiv! Aşadar, să-i dăm bătaie...să mă mir iar de mine sau poate nu:)...SAU :P!

1. Ce ai făcut nou în 2010, ceva ce nu ai mai încercat înainte?
Am fost copilot (de formă, mai mult...:) al avionaşului  Cesna 340 al campaniei Fly for MS (aveţi aici aproape toate detaliile). Am spus aproape de formă, pentru că totuşi am avut control asupra Cesnei care, din cauză că ţineam prea strâns maneta (aici cel puţin 3 persoane vor zâmbi:P) şi nu o lăsam să se mişte cum vroia ea, a făcut prea multe ture de încălzire pe pistă, înainte de a se ridica.

2.  Te ţii de ceea ce-ţi propui la cumpăna dintre ani? Îţi vei stabili şi mai multe scopuri pentru anul următor, 2011?
Da, mi-am stabilit câteva obiective, foarte importante penru mine! Legat de partea profesională, îmi doresc să am cel puţin acelaşi succes ca în 2010! Cu un plus...să-mi iasă expoziţia "În căutarea tinereţii fără bătrâneţe şi a vieţii fără de moarte" - de fapt, piesă de teatru de inspiraţie muzeală :)! Mai am un dor:)...încă neîmplinit de lene (mai mult ca sigur) din 2006, când am terminat masteru' fără dizertaţie! It's a MUST, acum în februarie! Şi mai am o dorinţă, neapărat de împlinit anul asta! Dar, it's a secret! Sper să fie viabilă!

3.  A născut cineva apropiat ţie?
Daaaaaaaaa! Ce mă bucur! În ante-penutima zi a lui 2010! Felicitări, multă sănătate şi să crească Mişu mare!

4. A murit cineva apropiat tie?
Nu. Si nici nu vreau! (Repetiţie de anul trecut)
 
5. Ce ţări ai vizitat?
În afară de a mea? Nici una! Dar mi-ajunge! Pentru anul 2011 e cu plan de Franţa!
 
6.  Ce anume din ceea ce ţi-a lipsit în 2010 ai vrea să ai în 2011?
Sănătatea a fost la cote (cât de cât) bune, dar vreau să fie să mai bună, mai ales că am împlinit un an şi aproape o lună de când sunt pe tratament...:) uraaaa! La întrebarea asta...n-aş prea vrea să fiu sinceră, dar principiul lepşei ar fi încălcat cu bună ştiinţă. Drept urmare, voi da un răspuns care se doreşte a fi alambicat. Începând cu luna mai şi până la sfârşitul anului mi-a lipsit căldura sufletească a cuiva în mod deosebit...Această lipsă acută am înlocuit-o cu alte energii date de emoţii, prieteni, evenimente...Voi continua! Dar vreau să mă îndrăgostesc sau...ORI!:P
 
7. Ce dată din anul 2010 îţi va rămâne vie în amintirile tale şi de ce?
Ziua de 3 noiembrie 2010, în care Moş Crăciun a venit pe neaşteptate şi mi-a făcut o bucurie o voi ţine minte toată viaţa! Mulţumesc!
 
8. Care a fost cea mai mare realizare în acest an?

Implicarea activă în tot ceea ce înseamnă proiectele ONBR, în scopul resuscitării blogosferei sibiene (iată doar două dintre ele...DOUĂ:P: "Sunt mândru că sunt român"  şi "Darul meu pentru Crăciunul lor".)



Obiectiv atins...şi încă ce frumos! Ce oameni faini! Energie pură!






9. Care a fost cel mai mare eşec?
Terminus paradis

10. Ai avut parte de boală sau răniri mai serioase?
Da, dar asta e la ordinea zilei...şi va fi toată viaţa! Important e că grijulie fiind (nu-mi reuşeşte de fiecare dată) o ţin sub control. Câteodată m-apucă şi frica...oare cum va fi în continuare...but it must be fine! It's an order!
 
11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?
Sunt DOUĂ:P...pulovere faine de lână...mare lucru a-ţi zice. Ambele datează din decembrie şi au fost cumpărate cu ocazii speciale...Primul este cumpărat cu ocazia Zilei Mondiale a Snowboard-ului de la Arena Platoş....Nu ştiu câte grade erau, dar sub -5! Acum poate fac rost de-o poză cu mine de atunci...să vedem. Iar cel de-al doilea este achiziţia datorată faptului că fumând o ţigară în faţa muzeului, aşa în prag de seară şi petrecere marca TRS, mi-am zis...oau...mi-e frig, mă duc să-mi cumpăr ceva de îmbrăcat...Am găsit din prima...Chiar aproape de Oldies, spre care mă îndreptam. E tare fain, gri-petrol şi are şi un fular mare, pe care îl pot roti de trei x în jurul gâtului, să fie tot ansmplul chic:)! În rest, tot DOUĂ:P căciuli, negre de terorist...+ iaraşi DOUĂ:P mănuşi de aceeaşi culoare!

12. Comportamentul cui merită sărbatorit/apreciat?
Îmi aplaud prietenii pentru toate minunăţiile pe care le fac.

13. Comportamentul cui te-a dezamăgit sau ţi-a provocat tristeţe mare?
Ce, nu înţelegi....la fel ca şi anul trecut, mă simt obligată să recunosc că nimeni nu m-a dezamăgit! Dacă nu credeţi ar mai putea fi o explicaţie...nu mă las dezamăgită!:) Nu mai sunt deschisă dezamăgirilor, dar nici amăgirilor. Cred că am devenit mai înţeleaptă:))...

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tai?

Mâncare, taxe, taxi, sucuri şi alte lichide:P, Lucky Strike, bilete la teatru, cărţi, hainele de care vă ziceam mai sus, papa bun, dulciuri (la anul nu vreau să mai pomenesc de ele...să-mi treacă pofta de ele), reîncarcări telefoane şi multe altele. Dar staţi...am caiet de evidenţă financiară! Asta nu înseamnă ca mi-au scăzut cheltuielile - ăsta era scopul iniţial, anul ăsta văd io cum mi-l îndeplinesc, încă poate fi considerat caiet de amintiri a cheltuielilor.
 
15. În legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuroasă?

Bucuria mea este aproape la tot pasul...şi fiind alături de mine des de des nu mă chinui s-o contorizez!
 
16. Ce cantec(e) îţi vor reaminti mereu de anul 2010?
Nu am neapărat cântece apărute de-a lungul anului trecut...mai mult mă bucur de descoperiri noi ale melodiilor vechi (vă plictisesc play-list-urile...care e pluralul de la play-list...?): 30 Seconds To Mars - Kings and Queens, Lake of Tears - Raven Land, Joan Jett - I Hate Myself For Loving You, VIXEN - Love Is A Killer, Epica - Cry For The Moon, Judas Priest - Angel, Soundgarden - Black Hole Sun, Manowar - Swords in the wind, George Thorogood - bad to the bone, Röyksopp - What Else Is There? (la categoria descoperiri speciale), Joe Satriani - Always with me, always with you, U2 - With Or Without You ...şi altele!
 
17. Comparativ cu anul trecut esti:

* Mai fericită mai puţin fericită? - Nu îmi dau seama...
* Mai slaba sau mai plinuta? - cu DOUĂ:P kile mai grasă...de-aia am intrat în auto-campania: "Spune mai des NU dulciurilor!"
* Mai bogată sau mai saracă? - La fel, cred. Dacă vorbim strict de partea materială...

18. Ce ai fi vrut sa fi făcut mai mult?

Să mă fi ocupat mai mult de sănătatea mea şi de dorinţele mele, pe care le-am cam omis...

19. Ce ai fi vrut să faci mai puţin?

Răspuns idem cu anul trecut: "Dacă eu fac doar ce-mi place...nu pot da raspuns la această întrebare."

20. Cum vei petrece Crăciunul?

Întreabă-mă mai bine despre Ajun. Nu vrei? Lasă că tot am strecurat link-ul! ps la link: după plecarea lui Moş Crăciun am crezut că mă apucă depresia...mi-o luase mintea razna pe coclauri, îmi aminteam crâmpeie de filme artistice mai mult sau mai puţin siropoase...cu câte-o fată singură în seara de Ajun, orbecăind prin întuneric, tristă, fără speranţe...ş.a.m.d. ...şi tot aşa până am ajuns în Go in, mi-am luat Desertul casei (10.90 lei - budincă dulce şi bună cu tăieţei, mozarella şi zahăr totul dat la cuptor) & I was saved by the piano guy! Apoi, Crăciunul mi l-am petrecut în familie!
 
21. Care a fost cea mai bună carte citită?
Am început-o, n-am terminat-o, Pasărea Suflet de Gh. Pavelescu! 10x, Delia! Pre când o voi termina, voi da seamă aici, pe blog!

22. Ce ţi-ai dorit şi ai primit?

Idem anul trecut: Tot ce mi-am dorit, chiar şi în plus am primit!

23. Care a fost filmul tău preferat din acest an?

Antichrist - Lars van Trier, Seven Pounds - Gabriele Muccino şi aseară m-am uitat la Shutter Island - Martin Scorsese



24. Ce ai făcut de ziua ta?
Aşa de fain a fost, Doamne! Prietenii mei au fost cu mine...imediat după ora 3...mi-au adus tort, am mâncat, am râs, ne-am jucat cu baloane de săpun...totul în Go in:D!

25. Cum ai descrie stilul tau vestimentar in 2009?

Idem 2009 - Foarte tare:P...sportiv!

26. Ce te-a menţinut pe linia de plutire?

Prietenii, muzeul, evenimentele, muzica.

27. De cine ţi-a fost dor?

De Nu Contează.
 
28. Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?
O personaă deosebită căreia îi mulţumesc pentru tot. Nu am avut voie să facem duble, totul trebuia să iasă din prima fără greş. Aşa a şi fost - TAKE (JUST) ONE!

29. Spune-ne o lecţie de valoare învăţată în 2010!
În ciuda faptului că par (chiar sunt) drăguţă, că (par) foarte grijulie când vine vorba de foarte multe persoane dragi mie şi îmi ofer ajutorul, că sunt o glumeaţă, că aduc zâmbete pe feţele oamenilor, fie ei cunoscuţi, fie necunoscuţi...etc., etc, am dat-o în bară! Era să pierd un prieten foarte drag, din cauză de ignoranţă personală, neatenţie, lipsă de căldură...fix însuşirile pe care mi le doresc de la ceilalţi. Mă bucur enorm că mi-am aflat greşelile înainte de a fi prea târziu, înainte de a se rupe totul. Mi-am dat seama că tot lăudându-mă uit să ascult omul de lângă mine, sau dacă totuşi îl ascult îmi intră pe o ureche şi iese pe amândouă. Lecţia este următoarea aşadar: Învaţă să asculţi, iar dacă reuşeşti, încearcă să ÎNŢELEGI!


ps Ai fost singura persoană care şi-a dat seama că nu în apă se oglindeşte Casa Artelor!

2 comentarii:

  1. Eliza, ma bucur ca ai facut lucruri noi in 2010, sper ca in 2011 sa ai o lista mult mai mare! Dar cel mai tare ma bucur ca nu am intrat in noul an (ma refer la amandoua) cu probleme nerezolvate. E minunat daca ai putut invata ceva din toata povestea pe care o stii, ma gandesc ca rau n-o sa-ti prinda, ba din contra. Te va ajuta sa fii (aproape) perfecta - ia spune ca nu ti-ar place asta. Te tachinez, of course. :)) Oricum, ma bucur nespus de turnura pe care au luat-o lucrurile, pe ultima suta de metri a lui 2010.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) te sun acum...sa-ti comentez comentariul:P...live!

    RăspundețiȘtergere