13.1.11

Doar zile...doar trei...plus părţi din nopţi...




După prima de acomodare, a doua deja cu ameliorare, cadouri (Călătorie până la capătul camerei, Tibor Fischer & două elesatice verzi pentru codiţele mele în curs de creştere asiduă...priviţi pozele pe Facebook) de la Moşul meu Crăciun aka Sânziana aka Scufiţa Roşie + Bela şi Liviu cu kiwi...tot verzi!

Ziua a 3-a a sosit cu perfuzia corespondentă filmului The Tourist, după ce cu o noapte înainte m-am delectat cu The Reader, apoi, după-masa, cu şeful meu cu şerveţele umede şi parfumate şi 2 ardei graşi (unul verde şi unul roşu...complementari parcă dpdv al culorilor), din nou cu Bela şi Liviu, două elestice portocalii pentu codiţele mele firave...dar crescânde şi cireaşa de pe tort O ŞEDINŢĂ FOTO...în care am făcut feţe, feţe... o droaie ... şi ne-am amintit de şcoala noastră generală dragă. Clasele I - VIII E - Şcoala Generală nr. 4!
 
Vă pup pe toţi...facem cât de curând...un team-building...măcar cu cei din ţară...Noapte bună şi vizionare plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu