11.1.11

S-a dus o treime din concediul meu medical...



Analiză SWOT
 
Puncte forte - sunt în spital şi mă odihnesc (cam activ...dacă ne gândim că sunt în continuă mişcare, cu excepţia şederii întinsă în pat pe timpul perfuziilor...ieri 4 ore, azi doar 2 ore jumate...dar şi sederea asta e tare plăcută...voi da detalii suplimentare la punctul 3 al analizei). Ba mă fâţâi jos-sus...pe cele 64 de trepte ale spitalului super tare în care mă aflu, ba ajut câte o tanti cu diferite mici comisioane necesare ei şi plăcute mie, ba verific curtea, ba intru în vorbă cu necunoscuţi..., ba intru în programul de internet (10x a lot, Adriana), ba în cel de telefoane...jumate personale, cealaltă jumătate pentru muzeu...fir-ar el să fie de drag ce-mi e...şi câte şi mai câte! Noaptea însă dorm cu căştile în urechi...să nu aud agomotele inerente traiului de spital...unde îmi bârâie melodios...Rock Fm...ce??? V-aţi săturat de el? Ioi! Mi se pare normal ca un post de radio, care se numeşte Rock FM Classic Rock...să ne ofere doar clasicii rock...cu mici excepţii (nu zic care, că s-ar putea ca unii dintre voi să-mi sară în cap...şi n-am loc:P)

Puncte slabe - nu am birou cu scaun, drept urmare toată activitatea mea online şi offline se desfăşoară în pat, în poziţii care sfârşesc prin a fi inconfortabile. Dar tot răul se poate drege!:) Scaun şi masă aş avea, în faţa salonului...dar e curent...şi nu vreau să mă tragă (nimic şi nimeni:P...aici şi acum:)

Oportunităţi - am parte de 5 zile lipsite se stres...înconjurată de good company as I usually like. Nu voi uita de recomandările de filme pe care mi le-aţi făcut la ultima postare când am dat apelul de "help...I need some movies!", pentru care vă mulţumesc, de care am făcut rost, iar primul film deja vizionat a fost "Ghost Writer" - 2009, regizor Roman Polanski, preferatul meu. Aţi văzut "The Tenent" şi "Rosemary's Baby"? 10x a lot, again, Delia! Am posibilitatea tratamentului cu solumedrol + a adjuvanţiilor acestuia, care mă va pune fain pe picioare...şi muzeul va beneficia în continuare de superprofesinalismul meu, lauda de sine nu miroase a bine, dar mie-mi face bine...:P...nu criticaţi un biet suflet cu bolnav de narcisism acut. Iar eu voi avea posibilitatea de a-mi da în petec...şi a mă simţi bine la variile evenimente distractive...de toate genurile...care vor reapărea în viaţa mea de după spital. Cu singură condiţie, nu mă voi mai arunca în toate...voi încerca să fiu foarte selectivă...chit că toate au fost faine...dar au însemnat prea multă oboseală. Dar, nu-i bai...venirea mea din nou în spital...mi-a îmbunătăţit optica de privire a lucrurilor. Reţeta aleasă constă în simplitate!

Ameninţări - ar fi tare naşpa să nu mă ţin de ceea ce mi-am propus şi să dau din nou în evenimente nedorite. Doar de asta mi-ar fi frică! Dar, cu îndemânare, calm, precizie...voi reuşi!



Fine

7 comentarii:

  1. hai ca te faci bine :)
    insanatosire grabnica

    RăspundețiȘtergere
  2. Sănătate multă și să ne vedem cu bine :))
    Să ai grijă de tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine iti sta patul alb cu sosete in dungi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. adica ce puii mei de profil vor astia de la mine? bagami-as picioarele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eliza, sper ca deja te simti mai bine! De plictisit nu ai tu cum sa te plictisesti acolo, asta e clar. Sper sa treaca usor si placut toate cele cnci zile.
    Ai observat data postarii tale, btw? ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. pai.. 5 zile trec fulgerator.. si in plus cred ca ar trebui sa-ti urmam exemplul, sa inchidem aici si sa mergem si noi sa ne luam perfuzia, in cazul meu ar fi bun direct un CPR!!because I really need to feel all the blood rushing through my veins again!!(you know what I am talking about)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru comment-uri, pentru interes, pentru vizualizari, pentru incurajari...s.a.m.d Ma bucur tare ca am dovezile faptului ca va pasa de mine...ye,ye, ye...
    @Anonim 1 si 2 (cred ca esti acelasi...daca gresesc, mea culpa)...m-am distrat cu comentariile tale...:)). Si raspuns...ca sa stiu si io cine esti...in loc sa-ti bagi picioarele...:P, mai bine baga-ti identitatea...usor...cu contul de Gmail...si cu asta se va baga totul:P! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere