18.1.11

În căutare de răspunsuri obiective...



...chiar dacă prin natura întrebării nu puteţi îndeplini această rigoare:P

Scurtă istorie a unei superstiţii personale, preluată de curând, dar vechi de când lumea şi pământul şi îmbrăţişate de milioane, dacă nu cumva miliarde de indivizi

Nu-mi plac superstiţiile, am avut multe, le-am eliminat pe rând, una câte una...sau, când m-am enervat, le-am aruncat cu duzinile, fără să le dau importanţa cuvenită:)...Apoi, mi-am dat seama că-mi lipsesc...am refăcut stocul, dar condiţia primordială a fost să fie semne cu personalitate...eliziacă! Neapărat pozitive...orice s-ar întâmpla! Am reuşit! Oricum, creaţia lor a durat câţiva ani buni...iar efectul lor continuă şi în ziua (pardon, noaptea) de azi...:) Le am, sunt posesiunile mele, bine securizate, n-am probleme...

Dar, astăzi îmi mărturiseam o dorinţă veche...dar auto-ignorată...şi ziceam:

"Între anii aştia doi, 2010 şi 2011...mi-am (re)pus-o...dorinţa...[voi, nu vă hliziţi]! E prima dată în viaţa mea când mă conformez cutumei de a-mi rosti (în gând) năzuinţa de la miezul nopţii dintre ani!"
Iar, răspunsul nu s-a lăsat aşteptat: "Eu am auzit că nu se împlinesc!"

Întrebare: Voi cum aţi auzit? Vreţi să mărturisiţi ceva experienţe personale...notabile? Nu? Păcat! Da? Perfect! Oricum, mie răspunsul mi se pare super-motivaţional...Gata, o nouă superstiţie - fabricată de Eliza e pe rol...alăturându-li-se celorlalte! Dar, aştept şi răspunsuri!

4 comentarii:

  1. si eu am auzit ca nu se implinesc... si daca ma uit in trecut.. nu prea s-au implinit.
    sper ca tu sa ai noroc, poate nu functioneaza asa la toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cunosc o tipa ,eliza, la care universul ii implineste toate dorintele care sunt life affirming...si pentru ca eliza se prinsese de chestia asta stia cum sa isi spuna si puna dorintzele astfel incit sa le intzeleaga universul si daca azi nu se mai intimpla eu pot zice numai ca exista o mica chestie care inca ii scapa lui eliza ....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Anonim fain...Care e chestia ce-mi scapa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru mine se îndeplinesc 100%.

    La sfârșit de 2009 mi-am dorit ca în 2010 să mă plimb prin toată țara. Și mi s-a îndeplinit dorința :).

    Dar trebuie să ajuți și tu puțin norocul...

    RăspundețiȘtergere