28.10.14

Team building...Afară! Afară din ţară! Călărorie de/ cu bună voie şi sănătate!

- Măi dragilor, voi îmi citiţi notiţele până să intru în sală..Cine e pişicheru'? Aţi văzut că vă trimit în afara graniţelor şi imediat a început murmurul..Cine a fost curiosul? Tu, Andrei?
- E tare fain să fiu în centrul atenţiei tale de fiecare dată, dar Gabi e cea care îşi permite cele mai multe năzbâtii cu ciornele tale..Ea ne-a spus să fim pregătiţi pentru o surpriză de proporţii..o călătorie de Crăciun..pe care ne-o vei oferi ca premiu pentru că te-am răbdat asculat şi ţi-am dat şansa de a ne învăţa lucruri noi, care ne vor folosi în viaţa..următoare activă care ne aşteaptă cu braţele deschise.
- Andrei, orice glumă are un sâmbure de adevăr..în fraza pe care tocmai ai spus-o sunt vreo cinci, dar nu mai referi decât la primul..premiul cvasi nemeritat. Nu vreau să-l consideraţi drept mită, nu vreau să primesc decât mulţumiri din suflet...şi mai vreau ceva. Să lucraţi în echipă..Cineva îmi spunea sâmbătă că indiferent dacă pe acte sunt trainer în formarea şi dezvoltarea echipelor, de fapt sunt o individualistă care lucrează de una singură, cică neavând încredere în oamenii din jurul ei. Iar acest fapt ar denota o crasă lipsă de încredere în sine...Mno, s-ar putea..Voi încerca să mă mai abţin din excesele mele teribiliste, inclusiv cu mine însămi, şi să fiu un exemplu în respectarea principiilor cu care jonglez în formarea voastră.
- Miram-aş..dar încercarea moarte n-are..Vrem o asigurarea...cum ne poţi dovedi că-ţi vei schimba prostul obicei de a lucra de una singură..
- Uite cum..Asigurare aţi cerut, asigurare veţi primi..dar nu de la mine, ci de la MediHelp International.asigurare medicală internatională pentru că am primit o notificare de la SuperBlog cum că în curând, mai repede decât a circulat zvonul notiţelor mele citite pe furiş, vom pleca într-o scurtă vacanţă nonconformistă, dar de cercetare şi distracţie, direct în Spania...la relaxare în Palma de Mallorca. N-au spus ei destinaţia..a fost aleasă de altcineva...
-Wow..când, cum, cât timp, de ce?
- Ioi, luaţi-mă mai încet şi aveţi îndredere în mine...Ne luam zborul spre Insulele Baleare pentru că o prietenă de-a mea mă vrea lângă ea..la botezul primului ei copil, Ionuţ-Alexandru.
- Da..şi noi ce căutăm în ecuaţia ta?
- :))..căutaţi cea mai bună şi completă ofertă de asigurare de sănătate care să conţină următoarele beneficii pentru voi: acoperire europeană sau internaţională dacă vreţi să vă prelungiţi vizita, acces la spitale publice clinici private în spaţiul european şi internaţional, acoperire integrală a cheltuielilor cu spitalizarea, inclusiv a costurilor intervenţiilor chirurgicale...în caz de Doamne-fereşte, acoperire în cazul unor boli grave, precum cancerul (intervenţii chirurgicale, spitalizare, tratament în ambulatoriu, medicamente), acoperire servicii de transplant de organe şi ţesuturi, evacuare aeriană, acoperirea cheltuielilor în ambulatoriu, servicii de urgenţă şi asistenşă 24/7...aţi găsit?
- Nu încă..dar nu ne-ai explicaţiile suplimentare..Care-i faza?
- Păi..eu i-am spus că nu pot să vin că-s implicată până peste cap, cu priorităţile muzeului, cu probele SuperBlog-ului 2014, de exemplu cu asta, cea de-a noua, cu team buiding-ul vostru, care îmi mănâncă serile..şi ea nu a vrut nicicum să audă..Plăteşte ea avinoul atât pentru mine, cât şi pentru voi 13, başca ne şi asigură pe fiecare, în parte, prin Planul de Asigurare Internaţională de Sănătate MEDIHELP. Aşadar avem un întreg sfârşit de săptămână la dispoziţie la Palma..Şi cu ocazia asta vom reuşi să ne cunoaştem şi mei bine..
- Păi eu deja te cunosc..
- Andrei..iar te dai în spectacol şi..dai din casă! Ştie cineva unde ne face prietena mea asigurările..aţi fost atenţi?
- Eu da..acolo unde toată lumea are 5% DISCOUNT LA ORICE Plan de Asigurare Internatională de Sănătate MEDIHELP pâna la sfârsitul lunii Decembrie 2014!
- Iar tu, Andrei? Vorbeşti în cimilituri...Ghici ciupercă, ce-i? Bineînţeles că ei sunt. Cel mai important furnizor de asigurări private de sănătate cu acoperire internaţională din Europa Centrală şi de Est. MediHelp îmbină cu succes asigurarea internaţională de sănătate cu asistenţa medicală internaţională, în beneficiul vostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu