12.10.14

Merit o ştampilă...pentru că sunt UNICĂ!

...e prea seară să mă mai agăţ de team-buiding-ul pe care l-am iniţiat de nevoie...nevoia mea, nevoia lor, a celor 13 blogăraşi şi blogăriţe...care suferă de "nerecunoaşterea" maselor, deşi ar avea toate atuurile să uimească, să epateze, să "ştampileze"...conştiinţele avide de cunoşterea factică sau filosofică...de natură subiectivă.
Aşadar, sunt iarăşi eu, însămi! Eu, Eliza, leneşa, dar norocoasa (care a câştigat azi la Loto..puţin de tot..cu doar patru numere..pentru că a călcat sâmbătă de 2x în ce nu trebuia), haotica, dar super ordonata în elizismele cotidiene, abramburita, dar îndrăgostita de logica lucrurilor, dătătoarea cu bâta-n baltă, dar negociatoarea aproape înnăscută, plângăcioasa, dar rapid râzătoarea...aşa cum îmi zicea tata când eram mică: Râs cu plâns, balegă de mânz (v-am mai spus asta cândva, pare-mi-se:)...şi câte şi mai câte...Nu m-oi apuca să mă laud cu defectele/ calităţile pe care mi le cunoaşteţi foarte bine...Mai adaug doar două mari mici vanităţi puerilo-infatua(n)te: eu, Eliza, narcisista şi, în definitiv, Unica....Exemplele scriptice le găsiţi frunzărindu-mi blogul..
Aşadar, ce-i lipseşte chelului?...(m-am autocoborât puţin, cam brusc, cu picioarele pe pământ..) ŞTAMPILA personalizată! Am cu ce...ştiţi şi asta, dar ceea ce poate nu ştiaţi este că modelul ştampilei mele cere o fineţe atât de mare în personalizare, încât doar specialiştii de la Colop Romania, recunoscuţi pe plan mondial, pot să-mi ofere noua tehnologie Printer G7, astfel încât toate detaliile tatuajului meu, pe care nu mi-l voi face niciodată...de frică şi din alte varii motive, vor străluci în noua mea stampilă...care va sosi cât de curând...puţin după finalizarea probei cu numărul 3 a SuperBlog 2014, adică de astăzi în şapte zile.
Designul îmi este realizat la comandă...de către un prieten drag, grafician, care a îmbinat artistic simbolurile pe care i le-am trasat la începutul anului 2007 când mă bătea tare gândul tatuajului: luna (corn în descreştere), aşadar, la stadiu de semilună, spade care să-i ţâşnească din marginile ei şi care să străpungă optul Vieţii mele...cifra mea preferată..
Draga mea colegă şi prietenă...i-a aplicat "tatuajului meu", verdele întunecat pe care i l-am solicitat şi brandul cu scris...puţin cam înţepător...Şi iată viitoarea mea ştampilă...Şi ştiu că aşa va fi...că se poate pentru că am văzut cu mare bucurie...culoarea VERDE..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu