7.10.14

Team building sau pedeapsă?...vânătoarea

- Bună ziua tuturor...scuze...bună seara! Bine aţi venit la primul team building, organizat de ...era să mint mă apuc să vă înşir vrute şi nevrute, cât mai credibile, dar mai bine arunc adevărul verde în faţă...de mine, personal. Să mă prezint..mulţi dintre dumneavoastră..iar scuze..putem comunica de acum în colo la persoana întâi?..Mulţi dintre voi mă cunosc..de ceva vreme..de la muzeu, sau din oraş, sau chiar din judeţ, dar cei mai mulţi mă cunosc de aici sau, mai bine zis, prin intermediul dragului meu blogşor Eliza Day & Night aka GreenCharme. Încă nu mi s-a ridicat statuie, nici măcar nu se lucrează la fundaţia ei..dar tot m-am ales cu ceva, pe cap cât de cât palpabil, cu voi...cu minţile, cu amintirile, cu visurile şi experienţele voastre..Cu voi care nici nu ştiţi că sunteţi o echipă încă dinaintea începerii antrenementului...Echipa celor 13 bloggeri necunoscuţi, aleşi de mai sus semnata prin mijloace cvasioculte..gen observaţie, conspiraţie şi inspiraţie de moment pentru a lucra asiduu la îmbogăţirea, cel puţin spirituală, a mea, a fiecăruia dintre voi...Eu voi fi singurul vostru juriu, iar cel / cea mai interesant/ă va câştiga în primele zile ale lui decembrie..Surpriză! Nu vă spun acum ...dar aveţi încredere în mine!....
....pff...mno...a treia oară astă seară îmi cer scuze...Am picat la testul pe care intenţionam să vi-l dau...N-aţi observat că în ultimele minute mi se cam împleticeşte limba? Nu am băut nimic...nici măcar apă..dar sufăr câteva transformări...mi s-a accelerat pulsul, vorbesc sacadat, gândurile nu-mi mai ascultă planurile...În calitate de trainer am învăţat o regulă...Indiferent care îţi este planul nu-ţi ascunde trăirile...transmite-ţi impulsurile, fii tu însăţi pentru a fi aproape de auditoriu...de "cursanţii" tăi, câştigă-le încrederea..Da..dar nu mă aşteptam să mă pocnească Andrei drept în moalele capului...nu eram pregătită. De ce oare s-o fi uitat la mine, printre gene, cu ochii lui de vânător inocent, dar totuşi versat? M-a simţit a fi o căprioară plăpândă, îmbrăcată în "haina" autorităţii jucăuşe? Crede că gerovital H3 men îi acordă puterea de a mă seduce?
Ei bine, da! Nu mai pot continua! Andrei, culmea...pe tine te aveam în vizor pentru a-ţi susţine prima probă a SuperBlog 2014, dar mi-ai luat o piatră de pe inimă când mi-ai pasat mie această responsabilitate...te voi ţine minte şi îmi voi căuta armura...prea mult farmec..atât!

Un comentariu: