19.10.14

Team building-sondaj...Televizorul, ce fel de prieten?

- Dragii mei, iată-ne din nou împreună, la ceas de seară, cu oboseala acumulată pe parcursul unei săptămâni care se încheie în curând, dar cu voioşia de a de vedea, revedea şi a ne aminti varii episoade ale trecutului nostru în scopul conştientizării urmelor lăsate de trecerea timpului în evoluţia noastră şi a apanajelor care ne înconjoară pe fiecare dintre noi. Tocmai mă întorc de la un alt team-building şi cu bucuria succesului obţinut, dar şi pentru reuşita acestuia...vă invit să vă comandaţi ce doriţi voi..Bere, vin, coniac..că avem de discutat serios, iar aburii alcoolului..gâdilă în mod plăcut amintirile şi dorinţele, iar exprimarea devine mai facilă, sinceră, deşi, câteodată, îi poate fi afectată coerenţa.
- Aaaa, vei să ne îmbeţi ca să afli lucruri de la şi despre noi? E una dintre metodele tale? Nu că nu ne-ar placea...
- Andrei, eşti pe fază, ca de obicei, dar să ştii că pur şi simplu mi-e sete şi avem multe de discutat. Preiau comanda discuţiilor care să răspundă întrebării: ce reprezintă televizorul pentru voi, dat fiind faptul că sunt singura dintre noi care are reale dubii în a-l mai privi...aprins!
- Mno..nu eşti singura, dar fiecare dintre noi precis are propria sa definiţie..De ce nu începi tu? Precis ai amintirele bine sedimentate, ordonate cronologic...
- Off..mă conformez..nu pot fi un bun lider..mă jenează tare vanitatea..în acest caz cea de a-mi etala întâmplările din aproape frageda pruncie..Se pune şi videou'..că era legat de televizor şi m-am uitat la el cănd aveam vreo şase ani de-am visat urât vreo două săptămâni? Normal, era videoclipul Thriller a lui Michael Jackson.
- Nu se pune..
- Atunci se pune cu siguranţă prima mea vizionare serioasă şi extrem de bucuroasă pentru toată România..în mai 1986...la bunica, pe-un televizor alb-negru cu enorm de mulţi pureci...finala UEFA dintre Steaua şi Barcelona? Minunat..aveam opt ani şi n-avem televizor acasă la noi..
- Da...se pune, bine că e aici televizorul LED Philips 3D pe care îl putem folosi inclusiv pentru aplicaţiile internetului..Hai să retrăim momentul '86..în variantă 3D, pe youtube..Să simţim golurile şi apărarea lui Duckadam..ca şi cum am da timpul înapoi...şi ne-am afla la Sevilla alături de băieţii noştri!
[...]
- Da, pentru astfel de momente...când faci slalom printre oferte şi găseşti la "vezi detalii pe site" televizoare SMART 3D, mai că-ţi vine să-l cumperi...tocmai pentru a avea jdemii de posibilităţi în a-ţi alege sigur divertismentul ...mixându-ţi-l cu dexteritate maximă, sărind clar peste ştirile de la ora 5..bleaaac..fiind prea ocupat cu aplicaţiile pe care ţi le-ai descărcat sau poate trecând level-ul la care erai blocat de trei zile în jocul tău..
- Da' de SuperBlog 2014 cu a sa probă a cincea ai trecut sau ba?
- Acum da! Unicul magazin de şapte stele îmi este martorul & mentorul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu