19.10.14

Team building-sondaj...Televizorul, ce fel de prieten?

- Dragii mei, iată-ne din nou împreună, la ceas de seară, cu oboseala acumulată pe parcursul unei săptămâni care se încheie în curând, dar cu voioşia de a de vedea, revedea şi a ne aminti varii episoade ale trecutului nostru în scopul conştientizării urmelor lăsate de trecerea timpului în evoluţia noastră şi a apanajelor care ne înconjoară pe fiecare dintre noi. Tocmai mă întorc de la un alt team-building şi cu bucuria succesului obţinut, dar şi pentru reuşita acestuia...vă invit să vă comandaţi ce doriţi voi..Bere, vin, coniac..că avem de discutat serios, iar aburii alcoolului..gâdilă în mod plăcut amintirile şi dorinţele, iar exprimarea devine mai facilă, sinceră, deşi, câteodată, îi poate fi afectată coerenţa.
- Aaaa, vei să ne îmbeţi ca să afli lucruri de la şi despre noi? E una dintre metodele tale? Nu că nu ne-ar placea...
- Andrei, eşti pe fază, ca de obicei, dar să ştii că pur şi simplu mi-e sete şi avem multe de discutat. Preiau comanda discuţiilor care să răspundă întrebării: ce reprezintă televizorul pentru voi, dat fiind faptul că sunt singura dintre noi care are reale dubii în a-l mai privi...aprins!
- Mno..nu eşti singura, dar fiecare dintre noi precis are propria sa definiţie..De ce nu începi tu? Precis ai amintirele bine sedimentate, ordonate cronologic...
- Off..mă conformez..nu pot fi un bun lider..mă jenează tare vanitatea..în acest caz cea de a-mi etala întâmplările din aproape frageda pruncie..Se pune şi videou'..că era legat de televizor şi m-am uitat la el cănd aveam vreo şase ani de-am visat urât vreo două săptămâni? Normal, era videoclipul Thriller a lui Michael Jackson.
- Nu se pune..
- Atunci se pune cu siguranţă prima mea vizionare serioasă şi extrem de bucuroasă pentru toată România..în mai 1986...la bunica, pe-un televizor alb-negru cu enorm de mulţi pureci...finala UEFA dintre Steaua şi Barcelona? Minunat..aveam opt ani şi n-avem televizor acasă la noi..
- Da...se pune, bine că e aici televizorul LED Philips 3D pe care îl putem folosi inclusiv pentru aplicaţiile internetului..Hai să retrăim momentul '86..în variantă 3D, pe youtube..Să simţim golurile şi apărarea lui Duckadam..ca şi cum am da timpul înapoi...şi ne-am afla la Sevilla alături de băieţii noştri!
[...]
- Da, pentru astfel de momente...când faci slalom printre oferte şi găseşti la "vezi detalii pe site" televizoare SMART 3D, mai că-ţi vine să-l cumperi...tocmai pentru a avea jdemii de posibilităţi în a-ţi alege sigur divertismentul ...mixându-ţi-l cu dexteritate maximă, sărind clar peste ştirile de la ora 5..bleaaac..fiind prea ocupat cu aplicaţiile pe care ţi le-ai descărcat sau poate trecând level-ul la care erai blocat de trei zile în jocul tău..
- Da' de SuperBlog 2014 cu a sa probă a cincea ai trecut sau ba?
- Acum da! Unicul magazin de şapte stele îmi este martorul & mentorul!



Un comentariu:

  1. Aceasta este mărturia mea despre buna munca unui om care a ajutat la numele me..My este Tracy Adams, iar eu bazează în Canada. Viața mea este din nou !!! După 2 ani de căsătorie, soțul meu ma lăsat cu cele trei copii. M-am simțit ca și cum viața mea a fost pe cale să se încheie, și a fost care se încadrează în afară. Datorită unei caster vraja numita Dr. Ioan care am întâlnit on-line. Pe de-o zi credincios, așa cum am fost de navigare pe internet, am fost în căutarea unui bun caster vrajă care poate rezolva problemele mele. Am dat peste serie de marturii despre acest fugă vraja special. Unii oameni a mărturisit că el a adus iubitul lor Ex înapoi, unii mărturisit că el restabilește uter, unele mărturisit că el poate arunca o vraja pentru a opri divorț și așa mai departe. Nu a fost o anumită mărturie am văzut, era vorba despre o femeie numita har, ea a depus mărturie despre modul în care Dr. John adus înapoi iubitul ei Ex în mai puțin de 72 de ore și la sfârșitul mărturia ei a dat adresa Dr. John e-mail. Dupa ce a citit toate acestea, am decis să dea Dr. Ioan un try. L-am contactat cu balonul prin adresa de e-mail și a explicat problema mea cu el. În doar două zile, soțul meu a venit înapoi la mine. Am rezolvat problemele noastre, iar noi suntem chiar mai fericiți decât înainte. Dr. John este într-adevăr un om talentat și înzestrat și i se va opri să nu mai publica el, deoarece el este un Dr minunat ... Dacă aveți o problemă și sunteți în căutarea pentru o adevărată și reală de fugă vraja pentru a rezolva această problemă pentru tine. Încercați Dr. Ioan astăzi, el ar putea fi raspunsul la problema ta. Iată de contact lui: templesolutions@yahoo.com Vă mulțumesc încă o dată Dr. John. Contactați-l pentru următoarele:

    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2), dacă aveți mereu coșmaruri.
    (3) Vrei sa fie promovat în birou.
    (4) Vrei femei / bărbați pentru a rula după tine.
    (5) Dacă doriți un copil.
    (6) [Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) În cazul în care doriți să opriți Divorțul dvs.
    10) Ajutor aducerea de oameni din închisoare
    (11) vrăji Căsătoria
    (12) vrăji Miracle
    (13) vrăji de frumusețe
    (14) PROFEȚIEI CHARM
    (15) vrăji atractie
    (16) vrăji Evil Eye
    (17) Kissing Spell
    (18) Șterge vrăji de boală
    (19) vrăji ALEGERILOR câștigătoare
    (20) SUCCES la examene vrăji
    (21) Charm pentru a ajunge pe cine să te iubesc.
    Contactați-l azi pe: templesolutions@yahoo.com

    templesolutions@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere