18.10.12

Telegramă de Revelion 2013 via Crăciun 2012:)

Nota bene: Povestea mea de Crăciun este pură telegrafie, dar mă bazez pe puterea succintului pentru sublinierea ideilor, planurilor, dorinţelor, dar şi realităţilor ce vor fi enunţate în cele ce urmează.
Nota bene 2: Când mă voi opri brusc din propoziţie, gândiţi-vă la un "stop" subînţeles, conform regulilor de bază ale telegrafului.
Nota bene 3: Dacă voi simţi nevoia să-mi prelungesc fraza, voi avea scuza spargerii regulilor, dar, sub apărare, mai precis, între parantezele pătrate.

2005. Eliza 27 de ani. Mama. Anunţ de angajare. Muzeul ASTRA. Pentru fata ei, nu? Va vrea? Alegerea: "A vrut!" Intuiţia fostului director! Ambele candidate admise! Marketing! Activitate neplictisitoare! Eliza în vervă! Eliza în curs de ieşire din carapacea ei de jad. Devine sociabilă! Descoperă viaţa culturală!] Şi nu numai!] Activitatea! Bucuriile! Colegii! 2006. Îşi face blog. [prelungire a Jurnalului ei intim din copilărie, adolescenţă şi fragedă tinereţe] 2006-2012. Redescoperirea Elizei. Noi abilităţi. Este & își spune "Negociatoarea". Aduce Soarele. Alungă Ploaia. [Doar când şi dacă vrea.]
Plan Crăciun 2012. Să le mulţumească lor, prietenilor! Cum? ... 6, [a început să se piardă din telegrafie..Prin punerea în practică a lucrării scrise pentru accederea în rândul muzeografilor în luna mai. Era un plan pentru atragerea publicului vizitator al Muzeului Civilizaţiei Populare Tradiţionale ASTRA, în perioada rece şi super-rece a anului - IARNA! Dar...6, again, revine telegrafia.]
Plan transformat! Subiectivism! Vis invernal! Poveste aproximativ adevărată! Cadouri de Crăciun! Doar pentru cei mai răsăriţi! [Născuţi dimineaţa..:)) Şi pentru voi, Nocturnilor, staţi liniştiti!:)...Nu ştiu ce paranteze să pun, haotic trec de la un stil la altul...yes..voi termina cu o urare şi un cântecel]
12.12.2012 - 31.12.2012 - pregătiri (listă invitaţi, cerere ofertă/ aprobare pentru visul viitor împlinit, mai merg la super-marketuri...? Da, poate doar pentru de-ale gurii..că pentru programul meu cu Bijuteriile, e deja rezolvat. Aaa, ok, trebuie să fac o mică cercetare de teren, pardon de net...[care, by the way, îmi face probleme mari, legate de lentoarea-i ce datează de două zile-ncoace:(] Să trimit scrisori? Nee...ba da, mă răzgândesc cam des...Le voi trimite semnul cu Cristale, cu invitaţia ataşată, prin care le arăt că-mi pasă de ei, de prietenia lor, de grija lor, de drăgălăşenia cu care mă înconjoară...Nu, nu vă gândiţi că-i invit în muzeu de Crăciun, că nu-i prea cuşer, n-o să-mi vină, stau cu familia, cu iubitul sau iubita..sau iubiţii &/ori iubitele, ups, am fost rea(listă:)...de:
Revelion 2013:)! Şi apoi, Party People come on! Avem şi câineluţii noştri, bine educaţi, care aşteaptă răbdători o bucăţică de răcitură plus (cel puţin :) o mângâiere, Christmas Tree-u' încă nu e desfăcut şi, sub brad, s-ar putea să aibă niscai surprize omise de Moşu' pentru (fiecare dintre) ei, în parte! 
Chiar dacă a trecut deja Crăciunul, sărbătorile continuă, nu-i aşa?



ps...la fel şi SuperBlog 2012, sunt abia la proba cu numărul 5!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu