7.10.12

Eliza, DESIGNER|S şi evenimentele


Azi e 6 octombrie...îmi încep cea de-a doua temă a SuperBlog 2012...Nu ştiu când o voi termina, dar precis înainte de deadline-ul din nouă a zecea, sper. E o temă grea, în special pentru mine...care nu-s deloc ahtiata după shoppin', deşi, când stau şi mă gândesc mai profund, chiar dacă mă caracterizez drept un cumpărător rar...mă pot încadra în tiparul clientului extrem de meticulos, răbdător, atent...cu prelugirile neapărat necesare de: comparatist, statistician al preţurilor, al calităţii, al producătorilor, al design-ului pe prezentare al produsului, indiferent care ar fi el...poate, întrucâtva, catalogat drept muşteriu mocăit, prea nehotărât, prea exigent sau scârţar, nemulţumit, care l-a luat pe NU în braţe... Bine, doar de vânzatorii/ vânzătoarele fără talent în ocupaţie :)
Dar, păzea! Mai zic şi câte-un DA, sporadic, dar cu efect neaşteptat! Chiar acum...[după o zi super-productivă...m-am reapucat de gătit, iar ciorbiţa de cartofi, tarcăn şi afumătură o ieşit a'ntâia. Aştept dovada într-un comment...Elle'Moi:), aviz amatorilor!:P] sunt pregătită să spun DA! Cui? Colecţiei de toamnă blândă de la real,- Hypermarket, sub emblema brandului DESIGNER|S.

Se cere o cercetare clară, cu timp, cu idei vrute şi nevrute, dintre care am ales una, strategică, de tip plan trimestrial. Toamnei (septembrie-noiembrie) îi corespunde la bugetari, şi nu numa' lor, trimestrul al treilea al anului în curs, drept urmare îmi iau agenda la răsfoit, cu menţiunea că nu o am completată, iar acţiunea de culegere a informaţiilor îmi este, aşadar, dublată. Prin urmare, să luăm evenimentele deja perindate prin viaţa mea în luna septembrie, să le adăugăm primele zile ale lu' Brumărel ş. urm., terminând cu Sfântu' Andrei şi apropierea acută a iernii, să le împărţim pe events, şedinţe, călătorii, activităţi, parties, întâlniri..plus restul cotidianului şi să-mi găsesc ţinuta optimă în Catalogul colecţiei de toamnă 2012 Designers, marcă proprie a real,- Hypermarket, pentru fiecare eveniment, în parte:

                                                   *Septembrie*

- 2, nuntă faină: am avut o rochiţă verde deschis, într-o oarecare măsură asemănătoare cu cea pe care am transpus-o, fără talent, în Paint. O găsiţi pe pagina a opta din Catalogul real,- Hypermarket. Şi, musai, balerini, culmea, cumpăraţi acum doi ani din Real, albi cu o bandă exact de culoarea outfit-ului. Nu suport încălţămintea cu toc..., mai ales la nuntă unde tre' să ţopăi ritmat.:)
- 3-28, job, cică rutină, în realitate destul de schimbătoare: de obicei, eu port o geacă de piele, tare asemănătoare cu ceea ce am găsit pe cea de-a doua pagină a catalogului, chiar în partea dreaptă a descrierii colecţiei DESIGNER|S: Brandul Designer's îşi propune să creeze haine de calitate, pentru toate gusturile şi vârstele, dar mai ales pentru toate ocaziile. Designerii noştri oferă o atenţie specială atât calităţii materialelor, cât şi diferitelor trenduri şi aleg tot ce e mai bun pentru tine, crând haine uşor de asortat în ţinute completa care te pregătesc pentru orice situaţie. Descoperă o nouă colecţie şi completează-ţi garderoba cu hainele care ţi se potrivesc.
DESIGNER|S
 Stilul care ţi se potriveşte. Oriunde, oricând.


- 25, Cercul Fumătorilor de Pipă şi Trabuc, Întâlnirea a XXX-a, cu urările de Bun Venit, adresate Doamnei Toamnă. Iar acum, e rândul meu să mă strâmut cu imaginaţia în poziţia colegilor de Cerc şi să aleg drept vestimentaţie de toamnă, de interior, una dintre cămăşile, cu mânecă lungă, de pe paginii a cincea, din colecţia propusă de DESIGNER|S.

 *Octombrie*

NOTA BENE: Acum le voi lua pe sărite, pe plan ideatico-prezumtiv, dar corelat cu Catalogul colecţiei de toamnă, deja amintite.
Câteva călătorii cvasi oficiale (Bistriţa şi Bucureşti) - îmi/vă propun, doamnelor, consultarea paginii cu cifra şase...e tare faină, culori autumnale, dar care denotă totuşi voiciune & antren;
Un posibil concediu de odihnă, tare activ...la muncă fizică, de astă dată, aleasă de mine încă din facultate, pe şanţ, pe coclauri, prin sate, la sapă...arheologică!...Nu vă speriaţi, îmi voi alege o vestă damă, ia-te-te...la pagina 9. Yess...văd că-mi găsesc ţinute pentru tot ceea ce-mi propun. 
31, încă nu am căutat, dar vreau să văd dacă răsfoind din nou oferta on line REAL-ului, îmi voi găsi ceva pentru petrecerea de Halloween, pe care am de gând s-o ratez, de fapt:), în ultima noapte a lunii...L-am revăzut...ideile au venit doldora...cu puţină imaginaţie, creativitate, non-conformism şi scary thoughts & facts...BAU...Bu-hu-hu...:))!

 *Noiembrie*

Oi fi eu ca un ceas merge înainte, aşa cum zice tata...încă de când eram mică-mică...; sunt eu medium total diletant cu varii ocazii/ persoane/ fenomene, dar nici logica, nici raţiunea n-au putere atunci când intervine în schemă frica de frig şi nedorinţa [6..., primul cuvânt inventat - obişnuiesc figura asta, folosit în concursul SuperBlog 2012] de a-mi arunca privirea mai departe, în profunzimea toamnei, în abisul evaluării riscurilor, în vârtejurile contorului de gaz...Gata! 

ps...temă pentru acasa, pentru voi, cititorii mei: unde se întâlnesc următoarele expresii, citez: Generation Me, Refusing Performance, Fashion Outsiders, Olympionique Inspiration + Native lands, Street luxury, Alpine Avenue, Broken english. 
pps...CLUE, verificaţi site-ul la secţiunea Comunicate de presă! 

..ioi tulai, am trecut deja în şapte octombrie! Cifră magică! Noapte bună!

2 comentarii:

  1. Mai Eliza, ce frumos ai reusit tu sa prezinti hainele, in functie de intrarile din "agenda" ta...Ti-a iesit chiar bine!
    Dar eu am ramas cu gandul la "ciorbiţa" de cartofi, tarhon şi afumătură, care mi-a lasat gura apa chiar si fara sa o descrii, asa ca am cautat repede reteta, poate o fac si eu intr-o zi mai friguroasa. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)...am terminat-o ieri! Mă bucur că îți place, și postarea, și ciorbița...pentru asta avia te aștept la Sibiu, să-ți pregătesc una nouă.., dar, la fel de gustoasă!

      Ștergere