18.10.12

Argument pentru blog...tehnică...tehnologie


Argument: Participarea la Concursul SuperBlog 2012 îmi dă dovezi, una după alta, despre autocaracterizarea propriului meu blog...Contează mult notele juriului, bineînţeles + feed-back-ul prietenilor, al cunoscuţilor & necunoscuţilor care mă critică, dar mă şi iubesc:). Şi acum voi arunca cu bâta în baltă (previzibil din partea mea, nu-i aşa?)..şi-mi voi da arama pe faţă, declarându-mi, sus şi tare, mie însemi, că părerea pe care o ascult, vizavi de mine, de ceea ce & cum scriu, este a mea...Mă  bucur de imaginaţie, de poveste, de vis...Le trăiesc şi le scriu...cu mai multă sau mai puţină uşurinţă, haz sau fler. Pentru mine, postările-mi sunt surse de energie, cărora le adaug suflu, sentiment...şi le vreau pentru mine..înainte de a vi le da, cu drag, vouă! Cred totuşi că mi-am creat un echilibru, dar, indiferent de tema pe care o tratez, personalul îţi are locul lui bine definit şi de neînlăturat, sub nici o circumstanţă. Sau poate...doar în caz de lene, dezinteres, fuşereală, postare de mântuială...rarisim & de nedorit!

Deunăzi, m-a întrebat un prieten: "Eliza, ai laptop sau calculator acasă?", iar la răspunsul meu pozitiv, a continuat cu un alt potop de întrebări, alăturate de statu-quó-uri personale: Şi eu trebuie neapărat să renunţ la "sihăstria" autoimpusă. Trebuie să intru în rând cu lumea. Voi spune "Da" Facebook-ului, poate îmi fac şi eu blog, vreau să mă apuc de Photoshop. Vreau să fac tot ce-mi poate oferi tehnologia. Tu ce laptop ai...cum l-ai ales...pe ce calităţi ai marşat? La care eu îi răspund You can buy me with a coffee, şi-ţi povestesc, detaliat.
"Ideea a părut a apărea spontan, dar fusese pregătită încă din anul 2007, când Sibiul a fost Capitală Culturală Europeană, iar eu mi-am făcut căsuţa mea în Muzeul în aer liber:), proiectul Centrului de Informare Turistică, iar pentru că am fost atât de mulţumită de PC-rile cu care am fost dotate, atât din punctul de vedere al funcţionării, fără sincope, rapid, inteligent, cât şi a rezistenţei la temperaturile scăzute, care erau în căsuţa de lemn, pe timpul iernii 2007/2008...Aşa mi-am dat seama că am acută nevoie de un Laptop Dell. Şi într-o după-masă, după servici, mai precis în 9 martie 2008 parcă, m-am hotărât, pe nepusă masă, să-l caut şi să-l iau, în rate...că deja conştiinţa & situaţia de bugetară exista...din 2005! Clar, nu puteam să dau cu banii jos..Dar tu poţi! Dar, să fii neapărat atent la câteva chestii esenţiale: tipul de procesor dual-core. Aşa m-a sfătuit frai-mio. Eu mi-am luat un laptop Dell Vostro 1000. Şi nu sunt nici acum, după 4 ani, dezamăgită de el. Am avut o intuiţie a'ntâia. Acum, probabil modelul e deja demodat..e slăbuţ faţă de tot ce-a apărut în ultimul timp. By the way, i-am găsit fratele mai tânăr al Dell-ului meu...de la 1000 s-a ajuns la 3750 Laptop Dell Vostro 3750, Intel Core i3-2310M, 500GB HDD, 4096MB DDR3, nVidia GeForce GT 525M 1GB, FPR, FreeDOS (Argintiu)...uită-te ce fain e, păcat că e argintiu...dar, poate au şi pe negru..:) Poate zici despre mine că nu le am pe toate întregi, dar culoarea a contat extrem,, iar o altă hachiţă au constituit-o literele...aranjate, puţin deranjat...în tonul asimetriei care mă inspiră, mă guvernează, mă aduce cu picioarele pe pământ.  
Uite-i şi câteva dintre caracteristici. Ţi-am zis de rezistenţă..o are, de greu, e okidoki pentru tine, 3 kile. Poţi lucra pe el, una 'ntruna trei ore...abia după aia îi încarci bateria Li-Ion 6 celule 48WHr 2600mAh, pentru care ai şi garanţie...12 luni. Musai să verifici memoria...cât mai mare. Da', sfatu' meu, ia-l pe frai-mio sau pe Cosmin cu tine sau dă-le site-ul magazinului online Azerty. Şi încă ceva, mie îmi lipseşte conexiunea Bluetooth...am avut nevoie de n ori de ea. N-am nici cameră web încorporată, nici microfon. Atenţie mare şi la numărul de sloturi şi musai să aibă cititor de card...Nu mai ştiu ce să zic! Discuţia asta de la cafeaua cu care "m-ai cumpărat", mai mult îmi face în ciudă..mă face să-mi conştientizez înaintarea în vârstă a Dell-ului meu...off, babule cibernetic:)! Iartă-mă, că mai am nevoie de tine!
ps...am uitat să-ţi alte două chestiuni...display-ul e mat, cum îţi place ţie, şi, poate, celor de la SuperBlog 2012, pentru care am transcris discuţia noastră:)! O seară faină!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu