10.10.12

Aparatul Promisiunii Respectate. Din 1999


...dacă e duminică încă, nu-i aşa..înseamnă că trebuie să profit de mine, să mă suprasolicit...că doar am avut un week-end relaxant şi plin de satisfacţii...mai trebuie să-mi ridic în slăvi ciorbiţa de cartofi cu afumătură, căreia i-au căzut pradă patru prieteni, cu mine cu tot ?!?..Nu, nu e necesar:), că se va termina mâine...
Nu în aceeaşi situaţie finalizatoare se prevede pentru etapa a treia a SuperBlog 2012...cu termen de predare în 2012-10-12 12:00 AM a mini-lucrării de cercetare în spaţiul on-line, în biblioteci reale:P, prin chestionarea "gurii lumii".
Spuneam că e duminică..Ei na, credeţi c-a stat timpu'-n loc...că nu s-a transformat în luni...şi că cercetarea s-a încheiat? Vă înşelaţi!...Mor de somn, mai ales acum după îmbârligăturile care mi-au fost servite pe tavă de Wikipedia, la care apelez de câte ori sunt mai curioasă mai presus decât Google.
Aşadar, m-am întrebat: de unde vine denumirea de Oktal, numele magazinului online, care mi-a fost încredinţat să-l am în grijă efectivă timp de o săptămână ...şi următoarele, că postarea de pe blogul meu rămâne spre luarea-aminte a tuturor. Mă găndeam eu că are ceva legătură cu optu' meu drag, dar nici chiar aşa! Înainte de a o lua razna din cauza lipsei mele de înţelegere a sistemelor numerice, funcţiilor, formulelor, multiplicărilor şi calculelor dificile...am găsit fraza care mă alină, mă bucură, mă inspiră să revin doritoare asupra postării...mâine sau poimâine seară, că acum s-a făcut ora de culcare.
Staţi, ia uitaţi aici motivul! Mi-ajunge să continui:): In the octal system each place is a power of eight, iar, în acest caz, de la opt ajungem la the power of one promise, a 13 years old one! And still counting!:) Deviza [dex: Formulă care exprimă concis o idee călăuzitoare în comportarea sau în activitatea cuiva. – Din fr. devise. ] şi sloganul [Formulă pregnantă, concludentă care exprimă în chip lapidar ţelurile politice, economice ale unor grupuri, organizații etc. sau o problemă de actualitate. – Din fr., engl. slogan.magazinului online Oktal coincid: Promisiuni respectate. Din 1999. La început termenii mi s-au părut aproape sinonimici...dar, observaţi că sensurile lor se completează, tocmai în vederea evidenţierii esenţei şi puterii cuvintelor-cheie: Respect & Promisiune.
Vreau neapărat să dau drumu' şuvoiului de idei care mi-au scurtcircuitat neuronii, începând din clipa în care am văzut fotografia showroom-ului Oktal, despre care am auzit aseară, la RadioLynx, că a fost inaugurat în acest an, în iulie, imediat după ziua mea...:P, sau poate totuşi puţin înainte, din dorinţa creării unei relaţii mai apropiate cu clienţii, face 2 face - Client & Reprezentant vânzări Oktal..., dar şi pentru oportunitatea testării produselor înainte de achiziţionare. Nu ştiţi însă ce era scris dedesubt: Imagine din showroom-ul OKTAL – Str. Popa Nan nr.30, sector 2, Bucuresti 
Ce??..Nu vi se pare relevant? Pentru că, poate nu sunteţi din Bucureşti? Aaa, nu-i asta..Odată şi odată e musai să ajungeţi! Dar, nu vă supăraţi pe mine...Mie mi s-a revelat o strategie de abordare a cerinţei probei...iar strada Popa Nan mi-a amintit de Pasărea Colibri şi Mircea Vintilă şi am fost curioasă (mai sunt încă:)..sfârşitul nu-i aici) de modul în care voi personifica aparatele (portabile, calculatoare, Multimedia HD, monitoare, componente PC şi periferice, audio/foto/video, electronice, telefoane, software, imprimante şi birotică, gaming, reţelistică, electronice auto, electrocasnice şi de îngrijire personală) prin intermediul firului poveştii din melodia folk...
Da, îmi creez reţeaua, îi adaug placa wireless imaginativă, şi pe-aici mi-e drumu'...să începem dialogul. Regulă de bază: eu pun întrebările, iar, voi, obiectelor din magazinul online, îmi răspundeţi, pe rând!
Acum cântăm: "În Popa Nan stă un bărbos bătrân şi fotograf/ Puştii de pe strada spun ca e un zeu/ Ştie chiar de eşti om bun sau rău/ După chipul, după chipul tău."
Întrebare: Cine este aparatul Zeului? Cu ce ieşi în evidenţă?
Sony: Mă numesc Sony DSC-TX20, sunt digital, am toate calităţile care ar dovedi, pe bune, abilităţile domnului Zeu-Fotograf: Sunt Negru, 3D, Subacvatic, am Cyber-shot ultrasubtire cu Full HD şi design rezistent şi impermeabil. Plus Exmor R de 16,2 megapixeli, zoom optic 4x, Full HD, 3D, ecran tactil LCD de 7,5 cm, mod Automat superior Rezistenăă la apă, praf, îngheţ şi socuri. Nenea Zeu, dar şi restul muritorilor pot fotografia imagini 3D şi panorame uluitoare, pot realiza filme Full HD, fără neclaritate, chiar şi atunci când se deplasează. Dacă mă va căuta, sunt aici:)
Adjudecat! Cântâm în continuare, vreţi? "Sub o streaşină-i statuia unei fete gri/ Sprijinind un coş cu struguri de ciment/ Jos în casa stau trei fete vii/ Cu comportamentul indecent."
Atenţie, vine întrebarea:  Cine e statuia, cine se oferă să-i fie " perete" de încredere, susţinător în tot şi-n toate?
"Statuia gri e o fată care simt că mă doreşte, are nevoie de mine."
Hey, prezintă-te înainte!
"Sunt  un Calculator OKTAL Game Core i7 2011, Core i7-3930K 16GB 1000GB 7200RPM nVidia GeForce GTX560 1GB, OKTAL Game Core i7 2011, Core i7-3930K 16GB 1000GB 7200RPM nVidia GeForce GTX560 1GB Procesor Intel Core i7-3930K Six Core, Memorie 16Gb DDR3, Hard Disc 1000Gb Serial-ATA3, Placa video nVidia GeForce GTX560 HDMI DX11.0, Unitate optica DVD-RW. La ce calităţi am, mă poate împrumuta, câteodată şi fetiţelor de mai jos...cam jucăuşe din fire.:D" 
Continuăm, cine nu-i gata îl iau cu lopata! "La un colţ i-o florareasă ce ne vinde flori/ Mereu plânge din nimic şi-are păr creţ./ Când râde rar, numai la sărbători/ Toate florile ei nu mai au preţ." Cine îmi face promisiunea de a o respecta toată viaţa sa pe plângăcioasa cu flori? Cine poate să-i aducă zâmbetul pe buze?
Eu, eu! Ba eu! Şi eu! Şi noi...ne-am organizat într-un grup generos/ masiv de Obiecte electrocasnice, în comuniune cu Produsele de Îngrijire Personală!
Bine..veniţi cu toţii, cu toate...sunteţi atribuiţi/ atribuite...Dar, Promisiunea care e? Sau sunt mai multe? Vorbiţi!
- să ne punem calitatea pe tavă, drăgălaşilor noştri stăpâni!
- când are cineva nevoie de noi, să-i depunem, cât mai degrabă, jurământul vasalic!
- cum apare o problemă, fie ea mică sau mai măricică să ne anunţăm "părinţii" - Oktal, să vină şi să le rezolve de urgenţă, în stilul lor caracteristic...cu care ne-am învăţat cu toţii, din '99 încoace!
Mulţumesc...vom avea o nouă sedinţă...în curând! Tot aici, la postările SuperBlog 2012!




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu