18.11.14

Team building...13 SuperVoluntari pentru SuperBlog la Vila Alpin (Straja)

- Dragii mei...am revenit...am o..
- Bine că nu ne-ai uitat..ce s-a tot întâmplat cu tine? Încă înainte de luna octombrie, ne-ai "urmărit...scriitura", ne-ai selectat într-una dintre cifrele tale norocoase..Să fim 13 bloggeri..încă necunoscuţi...alături de tine..să te ajutăm când îţi este greu în concursul la care participi..fără să ne bagi prea mult în seamă...Şi acum, la ultimele câteva probe, pe care le-ai scris de una singură..ne-ai lăsat cu ochii în soare..scz..în ecranele PC-urilor..
- Taci, măi Vali, de ce eşti nerecunoscător? Eliza este cea care ne stimulează imaginaţia, Eliza ne-a purtat luna trecută într-o aventură de neuitat..la Straja, la Vila Alpin, la primul nostru team building...în calitate de echipă de bloggeri..Şi atunci chiar am fost o echipă..Şi Raul, antrenorul, i-a apreciat, în cele din urmă, aplombul şi dorinţa de zvăpăială ordonată.
- Tu de unde ştii lucrurile ăstea, Gabi?
- Nu contează, eu zic să-i acordăm cuvântul trinăriţei noastre care a fost luată prea tare..
- Mno..să vă mai zic..mai că-mi vine să nu vă fac părtaşi la cea mai smecheră şi interesantă invitaţie pe care am primit-o în ultimul timp..
- Eliza..
- Da, Vali..
- Iertare..mi-a fost dor de tine. Iar Andrei nu cred că s-a băgat în lamentaţia mea...pentru că, pur şi simplu, el, sigur, nu ţi-a simţit lipsa..A fost cu tine..tot timpul!
- Vali, Daria, Andrei, Alexandru, Irina, Gabi, Raluca, Mihai, Cristina, Cerasela, Adi, Miha şi Victor...sunteţi/ suntem tari. I-aţi/ i-am impresionat pe cei de la Straja..v-au citit gândurile după ce ne-am întors din munţi..şi ...distracţia continuă. Ne întoarcem iar cu faţa spre zăpadă..Aaa, nu v-am spus că a nins...Mergem în cantonament la Straja?
- Cum aşa..cantonament..dar pentru ce să ne pregătim?
- Păi, în mai puţin de o lună...aici, la Vila Alpin vor veni bloggerii cunoscuţi, aceia pe care îi invidiaţi
voi mereu...şi ne vom antrena..cu toate energiile posibile, dar, mai ales, probabile şi binevenite pentru a fi Echipa SuperVoluntarilorGaleiSuperBlog 2014.
- Ioi, Eliza...şi ce trebuie să facem?
- Mai întâi să-l aşteptăm pe Andrei care vine cu microbuzul, iar apoi...VALEA..la Jeep-anele care ne vor aştepta de la "Drumul Crucii" ca să ne debarce, mai încolo..în Vilă. Iar acolo, pe lângă faptul că veţi organiza toată petrecerea: - DJ, Karaoke, Masa festivă, Super-atmosfera… şi altele, nu neapărat în ordinea de mai sus :), veţi asigura elementul de creaţie practică printr-un atelier în spiritul sărbătorilor de iarnă..Atelier de confecţionare măşti tradiţionale. Vom avea un adevărat team buiding la Straja, bloggerii, organizatorii SuperBlog 2014, voi - voluntarii SuperBlog şi "complicii" noştri cu care am făcut planul...gazdele noastre, teribil de ospitaliere şi imaginative...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu