12.11.14

Team building atipic...cu echipa Elize(e)lor!

Eu sunt..aceea..the one and only...one, two, three, four, five, six, seven şi aşa mai departe. Aceeaşi şi totodată alta cu fiecare zi, în fiecare săptămână, lună sau an..Câteodată distanţa temporală se miceşte într-atât încât transformarea survine..chiar şi în aceeaşi oră. E teribil..de-asta n-am mai avut chef de nicio culoare să mă întâlnesc cu cei 13 bloggeri încă necunoscuţi, cei pe cae mă ocup eu şi nu i-am prezentat în prima probă de SuperBlog 2014. Astă seară sau mâine sau poimâine..sau chia răspoimâine...voi fi trecut-o deja şi pe cea de-a 14-a! [ioi ce mult, dar molcom, am scris, din octombrie încoace...masochism, nu alte!] 
Totuşi..ceea ce mă apasă şi vrea să-şi verse oful are nevoie de o anume intimitate, o ţâr' ciudată, dar care-mi convine, chit că aparţine de fapt şi de drept struţului, care-şi ascunde capul în nisip şi crede că dacă el nu vede pe nimeni, nici restul lumii nu-l observă...Voi folosi intimitatea blogului meu...care mă face imună..de vorbe..nu şi de comentarii.
Să vă dau un exemplu..uzual & repetitiv pentru mine..
Luni..ten iritat..cu bubiţe..cosuleţe..şi asprimi enervante şi neavenite..
Marţi..îmi dau seama că am faţa deshidrată..parţial..Şi atunci, reneg instant concluzia la care ajunsesem...cea că n-am timp să mă ocup de toate chestiunile banale...şi mă grăbesc la farmacia din colţ..Ţapă! Din păcate, n-am găsit nici crema activ hidratatntă, de la Farmec, din gama Gerovital H3 Derma. Nu pentru că n-ar fi avut-o...era acolo..am văzut-o..prin vitrină. Dar, nu era deschisă..non-stop..Era una simplă..de cartier.
Miercuri..am uitat, mă duc la servici...şi-s grăbită, şi-s grăbită..Mă întâlnesc cu Mioara...nu mă mai văzuse de trei ani..Pupat, bucurat şi cercetat.."Eliza, ce-i cu faţa ta? Acum trei ani arătai ca o puştană..Ce-i cu labele ălea de gscă în jurul ochilor tăi..De ce nu foloseşti produsele dermatocosmetice Gerovital HR Derma + Prof. Dr. Ana Aslan?"
Joi...m-am gândit cam mult..seara am intrat pe facebook..
Vineri..mai pe a 5 pm..am terminat cumpăraturile..iar speranţa dispariţiei imperfecţiunilor...e atât de mare..încât vă voi  anunţa rezultatul într-una dintre viitoarele mele postari..SuperBlog 2014 mi-e martor şi Gerovital Doctor în Frumuseţe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu