29.11.14

Team building-ul...dependenţilor de brânză!

- Ne grăbim..am cinci veşti proaste şi una buuuuuuuună! Cu care să încep?
- Cu ălea rele...că-s la calup, nu-i aşa, dragă Eliza?
- Da, dragă Andrei...ai dreptate! Nu vreau să acuz pe nimeni, departe de mine gândul de a da vina pe voi că atâta ne-am încurcat cu team-building-urile, oficiale şi neoficiale,..încât am pierdut toate noţiunile timpului, iar acum sunt în plop..şi plopşorul a fost luat de vântul iernatic care aduce zăpada..şi doar aerul mi-e acum vecin.
- Ce-s personificările ăstea..suntem cu tine..încearcă-ne..care-i baiul?
- Uf...mai am cinci probe din SuperBlog 2014, inclusiv pe cea din seara asta, cam fermecată, ce-i drept! Până mâine, 30 noiembrie, ora 23.59..Cine mă ajută?
- Ai uitat să ne-o zici pe aia bunăăăăăă! Care-i? Că în funcţie de bunătate...ne sesizăm să te ajutăm. cu drag..
- Păi ia priviţi colajul asta...Ce vă transmite?
- Poftă...doamne...ce de caşcaval, la degustat! 
- Nu era chiar caşcaval...erau feliuţe de pâinică cu primul strat cremă de brânză Delaco..Aaa, aţi văzut roţile din fundal..
- Nu-i adevărat...erau şi bucăţi perpendiculare şi faine de caşcaval...de ce nu ne zici mai bine magazinul unde erau Fanii Brânză şi bunătăţile pe care le  testau...ca şi cum n-ar fi ştiut gusturile...
- Cum adică, Andrei?
- Păi, Eliza, chiar nu înţelegi...Trebuie să fii Fan Brânză ca să înşelegi...Delaco, nu poate să te dezamăgească..de fiecare dată aduce noutatea, inovaţia şi totuşi atât de buuun! Oamenii ăia s-au dus întins la degustare..ştiau produsele..şi pofta fiindu-le mare şi-au creat obişnuinţa de a-l urmări pe săracul promoter devenit el, însuşi fan Brânză.
- Andrei, las-o în pace pe Eliza..ea-i mai demodată. N-a scris proba asta pentru că nu îşi terminase caşcavalul afumat pe care l-a luat la promoţie împreuna cu o rotiţă de caşcaval Delaco de 450 g cu doar 25.99 lei şi multă autosuperstiţie. Că, cică, n-are noroc la scris..dacă nu mănâncă toata roata. Dar e şi zgârcită..şi ţine cu dinţii de caşcaval..Hai să mergem cu toţii după Promoter..şi îi facem noi figuri, care mai de care, ne mai şi filmează Marketingul de la Delaco şi ne pune în videoclipul de pe net..
- Ce vrei să spui, Vali?
- Păi..ştiţi că eu sunt smecher..Şi IT-ist pe deasupra..Mi-am creat o aplicaţie...pe bază de îmbulzeală, cuvinte-cheie şi bucuria gustului..care descoperă orice Promoter Delaco...pe distanţă de cel puţin 10 kilometri. Find Delaco Promoter APP, special pentru Android. Trebuie să o îmbunătăţesc...şi s-o vând Fanilor Brânză adevăraţi şi ahtiaţi..Bineînţeles...contra brânză!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu