1.3.13

Mi-am pierdut mărțișorul..

...era fain, era de la Mikiduța, era din ceramică smălțuită, portocaliu cu firișoare verzi. De aceea azi, 1 martie mi-am îmbrăcat combinația mea preferată de culori, să mă asortez cu mărțișorul. L-am căutat peste tot pe unde am trebăluit: conta, caserie, locul meu de fumat de sub bolți, propriul birou...care a beneficiat de curățenia de primăvară executată de subsemnata. Nu era..dar nimic și nu vreau să îl înlocuiesc cu altul, deși n-ar fi excus să mă răzgândesc.
Cu restul mărțișoarelor primite întinse pe masă îmi storc picul de energie, rămasă după o zi de muncă asiduă, fără să mai iau în seamă astenia, care-mi este deja alături de o lună și mai bine, și mă arunc, ca de obicei, cu capul înainte, în tumultul primăverii care cică astăzi vine..a venit deja, că se apropie seara și prima probă s-a anunțat azi, de dimineață...
Iar vorbesc în cimilituri, precum bine mă știți, dar mă voi explica prin-un SuperLogo al unei SuperCampanii ------> în care mă avânt cam nebunește, știindu-mă lipsită de timp, puteri, inspirație ș.a.m.d., SuperBlog de Primăvară 2013:), pentru prima dată într-o asemenea ediție, la cererea publicului!


2 comentarii:

  1. Bine ai revenit printre superbloggeri! Iti multumim pentru participare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine v-am regăsit! Sper s-o duc până la capăt şi de data asta!

      Ștergere