18.3.13

În pas cu moda, SINGER ne cântă, ne (în)cântă & ne (des)cântă. Din AC!

De fiecare dată când îmi propun să-mi dau talente pe propriul blog simt o apăsare, cea a lipsei inspiraţiei debordante care-mi este necesară scrierii unei postări care să atragă, să creeze opinii, idei, să impresioneze...pozitiv sau negativ (nu contează:), să facă valuri, să surprindă sau să şocheze..Dar, brusc vine noianul gândurilor, care mai de care mai trăsnite şi, de multe ori, cu o probabiltate mare de a da greş.
De data asta am noroc cu titlul pe care mi l-am format şi salvat ca postare nefinalizată încă de aseară. Aşa cum Magazinul de electerocasnice, pe numele lui marketonline este unicul magazin de şapte stele, cifră magică, de poveste, de ce nu aş născoci propria mea poveste fantasmagorică, cu elemente atât de reale încât mă sperie puţin;), pentru etapa a şasea din SuperBlog spring 2013?
'87 - Aveam unşpe ani, eram la Brăila şi eram geloasă pe bătrâna vecină a lu' mamaia (domnişoară în etate, nu glumă) că avea o maşină de cusut de fier, cu litere înflorite şi multe sertăraşe la care nu aveam acces, indifernt ce zâmbet suav şi nevinovat aş fi afişat.
'91 - Deja codană, într-a şasea, cu mari veleităţi în a ale furatului de corcoduşe verzi din grădina şcolii vechi şi ambiţii de gospodinuţă în devenire. Logic, la lecţiile de practică făceam tot felul de activităţi care aveau intenţia să ne pregătească pentru viaţă. Lucru manual includea croitoria, confecţionarea de feţe de pernă, şorţuleţe, batistuţe..Ce mai, eram iar geloasă pe fetele care aveau maşini de cusut acasa la ele. Eu aveam doar la Bunica, departe în Sub Arini. 
'13 - Bine()crescută, cu aproape opt ani de muzeu şi unşpe în câmpul muncii. Gelozia continuă pentru că am descoperit o maşină de cusut atât de faină, Singer, care m-a aruncat pe panta alunecoasă a planurilor de viitor fără sens fundament. Imaginaţia se joacă cu mine...
Mă văd, înnebunită de o dorinţă, aplecată deasupra minunii descoperite recent...şi încercându-i puterile fermecate. Ia, uitaţi-i istoria & tradiţia în computerizarea ei (foto stânga): 24 de programe de bază: 2 cusături drepte, din care 1 elastic, 5 cusături de surfilare, din care 2 elastice, 2 modele pentru tiv invizibil, din care 1 elastic, 12 modele de broderie, 1 program pentru cusut nasturi, 2 modele de butonieră cu execuţie automată. 13 poziţii de coasere ale acului. Funcţie întărire cusătură. Senzor picioruş presor. Ajustare simplă a laţimii şi a pasului cusăturii. Suveica orizontală, sistem Drop & Sew. Braţ de coasere extra-lung, 374 mm. Laţime mare de cuătură, până la 7 mm. Display şi control digital. Sistem încorporat de înfilare şi introducere a firului în ac. Iluminarea zonei de lucru cu 3 LED-uri Stay Bright dispuse strategic. Accesorii incluse. Vizualizare aici.
M-aş apuca să-mi ajustez toate rochiţele, bluzele, pantalonii. Le-aş da un suflu nou...un pic şuchi, de la flower power la rock, goth, punk. Ar fi o nebunie, căreia i-aş rămâne fidelă, aşa cum îi sunt muzeului, mult timp de acum în colo. Şi poate că totuşi nu mi-aş lua şmecheria asta neagră, superbă, scumpă ediţie limitată pentru aniversarea unui secol şi şase decenii de SINGER, probabil aş fi foarte mulţumită cu una dintre cele aflate în cadrul promoţiilor la electrocasnice, gen acesta albă, stimulatoare a talentelor ascunse
Gata cu visele...că e numa' seară, noaptea n-o venit încă...În loc să-l chem pe Moş Ene pe la gene...o să mă încânte & să-mi descânte maşina de cusut pe care care mi-am permis să o ascult "cântând" din ac, youtube...şi sunetul ei, imortalizat în memoria auditivă recentă. Noapte bună tuturor!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu