10.3.13

Vreau să fiu convinsă de contrariu...

Candy, fără pic de păr pe picioruşe
Logic, nu ştiţi despre ce vorbesc aici, dar daţi-mi o picătură de zăbavă să-mi expun unul dintre ofurile mele vechişoare, aşa de prin clasa a unşpea. Ca o "sălbatică" ce eram, o dezneinformată în ale chestiunilor femeieşti şi o mare fană a desenelor animate japoneze aka Candy m-a pălit şi pe mine dorinţa (ivită sub influenţa colegelor de clasă:) de a nu mai avea păr pe picioare ca să le placă băieţilor de mine. Aşa că iată-mă cu lama BIC în mână răzuindu-mi pilozităţile, tăindu-mă de nu ştiu câte ori, sadica sau masochista din mine bucurându-se infantil când vedea firişoarele de sânge împrăştiindu-se în forme interesante prin apa în care făcea baie & îşi făcea toaleta lipsită de fire enervante. 
Lama mi-a fost alături cred că o veşnicie, aşa mi se pare. De ce? Pentru că era cea mai nedureroasă metodă şi pentru că nu gândeam în viitor. Într-adevăr am avut la activ ceva încercări de părăsire a ei. Una a fost prin '99, când aflându-mă pentru prima dată în Germania, la Rüsselsheim, Anne, prietena la care stăteam a încercat să mă înveţe să mă epilez printr-o metodă super occidentală. Avea un aparat Braun, ca cel de aici. Dar nu a mers la mine, mă durea...am pielea prea sensibilă. M-a durut stât de tare, încât n-am mai încercat epilatoarele...Dar părul creştea, eu îl rădeam cu dexteritate deja. 
După alţi doi ani, eram deja la facultă şi într-o duminică dimineaţă, după un chef interesant, mă las convinsă de prietena mea [Ra, mi-e dor de tine!] să mă epileze ea cu ceară fierbinte. Hai că am rezistat la temperatura ridicată, dar după răcire şi tragere aka smulgerea (ioi, acum amintindu-mi mă strâmb de numa-numa) i-am zis: "Gata, Ra, nu mai vreau să sufăr şi la piciorul stâng aceleaşi senzaţii de la dreptul." Cu puţină luptă de convingere a reuşit s-o dea pe Eliza pe brazdă şi să nu rămână neterminată şi încerată [atenţie cuvânt eliziac inventat]. Creepy! Totuţi noroc că nu-mi mai e lama alături, e crema...
Şi acum să revenim la titlu, la semnificaţia contrariului pe care e musai ca de voie bună să-l explic. Voi, echipa Spring SuperBlog 2013 şi Magazinul Online Marketionline.ro trebuie ar fi de dorit să mă atenţionaţi că a trecut mult timp din '99 când m-a durut Braun-ul, că lumea a mers înainte, că ofertele, promoţiile şi reducerile curg, sunt nenumărate, iar durerile au fost aproape eradicate. Poate ar fi bine să-mi daţi câteva detalii despre epilarea definitivă aka IPL (Intense pulsed light), să-mi spuneţi cât de fain e drăgălaşul epilator Silk 'n SenseEpil din 2011, adică la doisprezece ani după încercarea mea nereuşită şi că negreşit nu trebuie să-mi mai fie teamă de durere, că senzaţia pe care o voi avea va fi doar una de uşoară căldură. Na, nu-i rău!



7 comentarii:

  1. Pățania ta cu epilatorul Braun îmi amintește de mine acum vreo 4 ani, când am găsit prin casă un epilator din 1900 toamna cu sârme ce se roteau nebunește. Într-un exces de zel și o dorință aprigă de-a scăpa de părul de pe picioare, mi-am băgat epilatorul nenorocit în părul...de pe cap :)) am rămas traumatizată și de atunci mă duc la ceară. Am o tipă care mă suportă oricâte mutre aș face :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioi Doamne...e mult mai rău decât fiţele mele de dom'şoară capricioasă cu frici puţin aberante! Ştiu că aş rezista şi cu ceara...dar, n-am chef să mă mai supun la aceste "chinuri":P.

      Ștergere
  2. P.S. Ti-am dat o leaspa, uite aici: http://www.zgomotulgandului.com/2013/03/blogul-blogurilor.html#more

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ţi-am răspuns pozitiv printr-un comment pe blogul tău..Dar, musai am nevoie de răbdarea ta!:)

      Ștergere
  3. hei Eli ! am impresia ca sunt luni de zile de cand nu mai am nici o veste despre tine ! si mie mi-e dor de tine ! kiss, bisous ;)
    Ra

    RăspundețiȘtergere
  4. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere