10.3.13

Vreau să fiu convinsă de contrariu...

Candy, fără pic de păr pe picioruşe
Logic, nu ştiţi despre ce vorbesc aici, dar daţi-mi o picătură de zăbavă să-mi expun unul dintre ofurile mele vechişoare, aşa de prin clasa a unşpea. Ca o "sălbatică" ce eram, o dezneinformată în ale chestiunilor femeieşti şi o mare fană a desenelor animate japoneze aka Candy m-a pălit şi pe mine dorinţa (ivită sub influenţa colegelor de clasă:) de a nu mai avea păr pe picioare ca să le placă băieţilor de mine. Aşa că iată-mă cu lama BIC în mână răzuindu-mi pilozităţile, tăindu-mă de nu ştiu câte ori, sadica sau masochista din mine bucurându-se infantil când vedea firişoarele de sânge împrăştiindu-se în forme interesante prin apa în care făcea baie & îşi făcea toaleta lipsită de fire enervante. 
Lama mi-a fost alături cred că o veşnicie, aşa mi se pare. De ce? Pentru că era cea mai nedureroasă metodă şi pentru că nu gândeam în viitor. Într-adevăr am avut la activ ceva încercări de părăsire a ei. Una a fost prin '99, când aflându-mă pentru prima dată în Germania, la Rüsselsheim, Anne, prietena la care stăteam a încercat să mă înveţe să mă epilez printr-o metodă super occidentală. Avea un aparat Braun, ca cel de aici. Dar nu a mers la mine, mă durea...am pielea prea sensibilă. M-a durut stât de tare, încât n-am mai încercat epilatoarele...Dar părul creştea, eu îl rădeam cu dexteritate deja. 
După alţi doi ani, eram deja la facultă şi într-o duminică dimineaţă, după un chef interesant, mă las convinsă de prietena mea [Ra, mi-e dor de tine!] să mă epileze ea cu ceară fierbinte. Hai că am rezistat la temperatura ridicată, dar după răcire şi tragere aka smulgerea (ioi, acum amintindu-mi mă strâmb de numa-numa) i-am zis: "Gata, Ra, nu mai vreau să sufăr şi la piciorul stâng aceleaşi senzaţii de la dreptul." Cu puţină luptă de convingere a reuşit s-o dea pe Eliza pe brazdă şi să nu rămână neterminată şi încerată [atenţie cuvânt eliziac inventat]. Creepy! Totuţi noroc că nu-mi mai e lama alături, e crema...
Şi acum să revenim la titlu, la semnificaţia contrariului pe care e musai ca de voie bună să-l explic. Voi, echipa Spring SuperBlog 2013 şi Magazinul Online Marketionline.ro trebuie ar fi de dorit să mă atenţionaţi că a trecut mult timp din '99 când m-a durut Braun-ul, că lumea a mers înainte, că ofertele, promoţiile şi reducerile curg, sunt nenumărate, iar durerile au fost aproape eradicate. Poate ar fi bine să-mi daţi câteva detalii despre epilarea definitivă aka IPL (Intense pulsed light), să-mi spuneţi cât de fain e drăgălaşul epilator Silk 'n SenseEpil din 2011, adică la doisprezece ani după încercarea mea nereuşită şi că negreşit nu trebuie să-mi mai fie teamă de durere, că senzaţia pe care o voi avea va fi doar una de uşoară căldură. Na, nu-i rău!



6 comentarii:

  1. Pățania ta cu epilatorul Braun îmi amintește de mine acum vreo 4 ani, când am găsit prin casă un epilator din 1900 toamna cu sârme ce se roteau nebunește. Într-un exces de zel și o dorință aprigă de-a scăpa de părul de pe picioare, mi-am băgat epilatorul nenorocit în părul...de pe cap :)) am rămas traumatizată și de atunci mă duc la ceară. Am o tipă care mă suportă oricâte mutre aș face :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioi Doamne...e mult mai rău decât fiţele mele de dom'şoară capricioasă cu frici puţin aberante! Ştiu că aş rezista şi cu ceara...dar, n-am chef să mă mai supun la aceste "chinuri":P.

      Ștergere
  2. P.S. Ti-am dat o leaspa, uite aici: http://www.zgomotulgandului.com/2013/03/blogul-blogurilor.html#more

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ţi-am răspuns pozitiv printr-un comment pe blogul tău..Dar, musai am nevoie de răbdarea ta!:)

      Ștergere
  3. hei Eli ! am impresia ca sunt luni de zile de cand nu mai am nici o veste despre tine ! si mie mi-e dor de tine ! kiss, bisous ;)
    Ra

    RăspundețiȘtergere