16.3.13

Încorsetată de Timp! Prefer de JOLIDON!



Mai am doar o oră şi treizeci de minute pentru a-mi descâlci gândurile, a le ordona şi a mă transpune pe mine şi pe femeia care-mi aduce permanent aminte de frumuseţea şi pasiunea vieţii, câteodată cu seriozitate maximă, atunci când eu nu vreau să conştientizez gravitatea situaţiilor, alteori cu zâmbetul pe buze, ştrengăreşte, în povestea, scuze;) în poveştile din primăvara asta & vara care va urma, poveşti care, parcă urmând programul trasat şi de denumirea blogului meu Day & Night, pe plan diurn, dar şi nocturn, ne teleportează cu talent spre turnura estivală a anului.
Ca niciodată, sunt extrem de secretoasă, nu dau nume, doar indicii vagi. Vă spun doar că ea mă ajută să trec mai uşor peste feluritele greutăţi ale cotidianului, prin sfaturile în care excelează, prin puterea şi determinarea cu care îşi îndeplineşte ideile, pe care mi le transmite, ca de la Rac la Rac şi mie..ups…Trecem peste micuţa trădare, neobservată, a identităţii dragei mele şi iată-ne primăvara trecută, aşa mai spre luna aprilie, copacii deja înfrunziseră, vântul adia plăcut, norii subţiri şi albicioşi se jucau de-a prinsea pe cerul grădinii noastre, terminasem teleconferinţa apoteotic, iar rezultatele obţinute le savuram amândouă împreună cu cafeaua cu lapte şi  croissant-urile cu miere şi nucă. Oare de ce atmosfera anului trecut îmi aminteşte de colecţia de primăvară-vară Passion Garden de la Jolidon?
Probabil pentru că am văzut-o de curând şi mi-a fost reamintită cu sârg de al nost' Spring SuperBlog 2013!
V-am zis şi în titlu...timpul nu prea mai are răbdare cu mine, dar eu vreau să-l bulversez puţin, să-i trimit gândurile undeva departe, să nu mai fie atent la mine cea care-şi tratează cam ignorant diletant bucuria de a o cuoaşte pe EA. Şi cred că voi reuşi aşa...Uite, draga mea, ce părere ai de încorsetarea marca JOLIDON?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu