21.11.10

Shopping City Sibiu - La mulţi ani!


Nu-i aşa că intuiţia mea funcţionează la cote maxime...? Pentru că din cauza ei mi-am mai luat încă două zile de concediu pe anul asta, mai am 20:)...le iau io până-n martie, la anu'! Numa' bani să fie...de unde draqu??...Las' că ştiu io, mă voi descurca!
Na, două zile, trei cu cea de ieri, care-o fost sâmbătă...petrecute în Shopping City...la ceas (uri:D) aniversar şi m-am simţit tare bine!
Am fost înconjurată de pungi, tricouri, şepci şi umbrele, başca agende, fly-ere, baloane  şi cărucioare pă roţi (cu care m-am dat pe coridoare:P...când şi când...fără ciocniri neprevăzute:)! Am mai fost înconjurată de tinere...drăguţe şi harnice: Andreea, Cosmina, Betina, Cristina, Iulia, de prieteni vechi şi noi, de houte couture, colecţia Cătălin Botezatu, de băieţii spontani ai formaţiei Akcent şi, aici vroiam să ajung...după trei ani...a revenit IRIS la Sibiu, în parcarea Shopping City Sibiu! Mulţumesc...sinceră să fiu io nu i-am mai văzut de 11 ani (cifra magică a dacilor, v-am mai zis:)...iar uitasem cât mi-au fost de dragi! M-au năpădit amintirile...începând cu Baby, Somn bizar, Strada ta, mi-au plăcut cele câteva piese noi de pe albumul cel nou "12 Porţi", lansat astăzi la Sala Palatului...iar la final mi-a venit să plâng pe Floare de iris - dar am rezistat cu stoicism:), în timp ce rămasul bun a fost marcat de acordurile uneia dintre cele mai dragi melodii de la Queen!

ps...cred că atunci când o să am ceva bani...o să încep să merg prin Mall...mi s-a trezit "spontan" pofta de a-mi aranja look-ul vestimentar...dar nu prea-prea...să nu cumva să-mi aibă de suferit personalitatea...:)) :P!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu