18.11.10

Instantanee...din culisele publice:P ale lui Ghost Rider II

Promiteam săptămâna trecută detalii despe prima seară în care aerul Pieţei Mici a Sibiului începea să tresalte de emoţia premergărtoare proximei întâlniri cu Nicholas Cage. Făceam pe secretoasa ca şi cum eu am descoperit metoda punerii codiţiei la prună sau a atârnării, în mod armonios, a boabelor de struguri pe ciorchine. De fapt, nu piaţa era emoţionată...că doar nu mă apuc să-i fac personificări gratuite, mie mi se părea totul atât de fain...de nu-mi puteam găsi cuvintele să le atribui blogului (era lenea la mijloc...v-aţi prins:)...la mine lucra emoţia...potenţată de mândria că Sibiul face parte din caruselul scenelor viitoarului Ghost Rider II.
Bucuria mi-a fost dată de reuşita unei poze made by myself...mie îmi place tare...


Casa Artelor...în apă??? Nu...

...iar apoi a apărut hotărârea de a-mi face o mică adunătură de fotografii cu obiectele de decor, cu filmările efective, cu figuranţii şi cu ce mai văd eu interesant...în pauzele de ţigară, pe care mi le petrec în apropierea muzeului. Am luat această decizie pentru că mi s-a părut super-îndreptăţită, dat fiind faptul că filmările se făceau în "biroul meu în aer liber", arhicunoscut de voi, dar mai ales de mine şi în vecinătatea lui!

Cronicuţă foto diletantă (explicarea ilustraţiilor...mai acătării)


Logic că trebuia dată jos (a fost repusă în drepturi a doua zi)


Mostră de maşină folosită la filmări (erau două, accidentate în aceleaşi locuri, ex. oglinda stângă)


Pregătite (Duster - faine maşini)...dar pentru ce? Om trăi şi om vedea...în film!




Turnul Sfatului, martor aproape tăcut al vânzolelii...


Îmi plăcea aparatura...am stat câteva minute să-i surprind ceva din şpil...:)


De suflet...fără legătură cu filmul...lumina, avionul şi turnul...pură simbolistică:P



Micul Harlow...şi mama lui (am cerut voie)



A venit seara...voi pleca în curând acasa...("biroul meu în aer liber" se poate vedea în background...)



Final...va urma pe marile ecrane...
...când va fi gata!



Mi-e somn, mâine, pardon azi şi mâine de fapt, sunt în concediu...şi-mi permit să pun câteva simple întrebări: oare cum va fi prezentat Sibiul în film, va fi această filmare o (super)şansă de promovare turistică...Hmm...nu ştiu, poate că ştiu dar mi-e lene să mă gândesc pentru că mi-e somn foarte tare!

6 comentarii:

  1. tu n-ai aprut prin cadre pe acolo? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu asteptam poza cu mine pazind reflectoarele uriase :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :) n-am mai pus-o...pentru ca a iesit miscata...dar, da, in biblioteca Centrului de Informare si Documentare "Cornel Irimie", pe scurt CID, erau plasate doua reflectoare babane...iar Mihaela...a fost surprinsa de mine...scriind la calculator in lumina reflectoatoarelor... Sorry, Miha!

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca te-a "prins" rau chestia asta cu fotografiatul. Unele imagini sunt, cum ai spune tu ... foarte faine. sunt curioasa ce fotografii o sa faci cu micul cadou primit de la mos craciun cand o sa ajungi in muzeul din dumbrava.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicholas Cage , Nicolae Cusca e unul din actorii mei preferati :). Nu am reusit sa-l vad la Sibiu dar sper sa-l vad pe la Hollywood atunci cand voi avea si eu vreo vila pe acolo :))).

    Pozele sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Anonim:)...m-a prins rău , da' bine! Şi pozele de pe partea Muzeului din Dumbravă...sunt sigură că-i vor face plăcere lui Moş Crăciun! Oricum, lui (ei:P) i le dedic pe toate!
    @ VasiaUVI: Atunci trimiţi tu poze cu el, că mie nu mi s-a arătat...Mi se pare că i-am văzut totuşi sosia...:)

    RăspundețiȘtergere