7.11.10

Nu pot sa cred...lucru manual



Sunt şocată...acum scriu un articol...şi căutam nişte sinonime pentru cuvintele: atelier, lecţie, oră...Mi-a venit ideea că noi când eram mici aveam la şcoală orele de practică..nu? ...care se numeau atunci "lucru manual"...traforaj, cusut pe etamină sau la maşina de cusut...aşea...tot timpul, ca să nu greşesc, verific anumite cuvinte...pe dex...ui acuma...am văzut, ceea ce ştiam oricum, dar nu credeam că e în dictionar...hmm...just check it! :D lucru manual  !!!!!!!


Ştiaţi de faza cu dexu'...sau io am rămas în urmă rău de tot? Că argoul clar că nu-mi era necunoscut, dar nu credeam că e singura explicaţie :))!

ps poză preluată de pe site-ul: http://ejournal.eduprojects.net/ipm8/media/Suedia/mini-Atelier%20lucru%20manual.JPG

2 comentarii:

  1. doamne eliza... hai ca asta-i tare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh...Eliya...ce noi am lasat in urma de mult ca fiind comunist sau expirat europenii civiliyati apreciaya si practica. Asa e, in Suedia se face lucru manual, si generatia mea afacut, si prinde foarte bine...este educatie pentru viata, trebuie sa stii sa iti cosi un nasture, nu? Si ce mi se pare bizar, toti nordicii se dau in vant dupa ore de sport. Scoala cu care avem noi parteneriat este un internat si acolo copiii in fiecare dimineata se calesc sarind in bazinul cu apa rece si nu vine nici un parinte cretin sa urle ca uite ce fac copiii la scoala. Copiii aia se imbolnaesc foarte rar de gripa sau raceala.

    RăspundețiȘtergere